Výsledky pro trigger

42 články/článků nalezeno

  • Trigger "Opakovat"

    Trigger "Opakovat" Trigger "Opakovat" použijete tehdy, pokud chcete nechat kontakty do automatizačního scénáře vstoupit opakovaně. Použitím tohoto Triggeru vstupují do scénáře všechny aktivní

  • Trigger "Hned teď"

    Trigger "Hned teď" Trigger “Hned teď” plní funkci spouštěče a při jeho použití vstupují do scénáře všechny aktivní kontakty v databázi. Výběr tedy nezahrnuje kontakty neaktivní (vrácené kontakty a

  • Trigger "Při události"

    Zajímá vás, jak individuálně spouštět automatizaci pro jednotlivé kontakty, které provedou určitou akci? Trigger “Při události” použijte tehdy, pokud chcete nechat kontakty do automatizačního scénáře

  • Trigger "V plánovaný čas"

    Tento Trigger se používá, pokud chcete, aby kontakty do automatizačního scénáře vstoupily v konkrétní den a hodinu. Při použití tohoto Triggeru vstupují do scénáře všechny aktivní kontakty v

  • Trigger na odeslanou Smart Kampaň

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • Trigger - přesun kontaktu mezi seznamy

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • Trigger - odstranit kontakt ze seznamu

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • Trigger pro rozesílku k svátkům a narozeninám

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • K čemu triggery slouží?

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • Automatizace - jak nahradit Triggery

    Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly Segmenty, SmartKampaně a Triggery. Nicméně jak šel čas, vyvinuli jsme pro vás prostředí Automatizace, která vám přináší mnohem více, protože je

  • Automatizace - nahrazení segmentů, Triggerů a SmartKampaní

    Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali segmenty, SmartKampaně a Triggery. Pro lepší práci máte k dispozici nově Automatizaci, která vám přináší mnohem více možností, jak s danými

  • Automatizace - Jak odeslat e-book

    Odesílání e-booku, nebo jiných materiálů, patří k nejčastějším kampaním, navazujících na získání nového kontaktu. V následujícím scénáři si ukážeme, jak vypadá klasická kampaň "kontakt za e-book

  • Automatizace - Jak odeslat SMS

    Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Níže si ukážeme, jak jednoduše lze nastavit zaslání SMS kampaně

  • Automatizace - doposílka

    Kromě standardní rozesílky kampaně je také možné využít tzv. doposílku. Tedy kontaktům, které neotevřely, zkusit totožnou kampaň odeslat znovu. Můžete zkusit vyměnit předmět. Častokrát vám právě tyto

  • Sloučení seznamů kontaktů

    1) Automatizace Pomocí Automatizace je možné převést kontakty z vícero seznamů do jednoho společného. Nejprve si vytvořte nový seznam kontaktů, do kterého se přenesou všechny kontakty ze seznamů,

  • Automatizace - jak nahradit segmenty

    Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali segmenty, SmartKampaně a Triggery. Pro lepší práci máte k dispozici nově Automatizaci, která vám přináší mnohem více možností, jak s danými

  • Operátor "Odkladiště"

    Operátor "Odkladiště" Tento operátor použijte, pokud chcete odložit kontakty na pozdější využití. Odkladiště nikdy nepoužívejte preventivně, když neplánujete nic napojit. Využijte jej jen v případě,

  • Automatizace - Rozesílka série kampaní

    Uvítací série (Welcome série) Sérii e-mailů můžete použít již při získání nové e-mailové adresy do databáze. K tomu slouží trigger Při události - Nový kontakt. Jedná se tak o nový kontakt v databázi,

  • Akce "Odeslat SMS"

    Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Akce "Odeslat SMS" Tento uzel na každý kontakt, který jím

  • UTM parametry

    UTM parametry v kampaních se používají kvůli Google Analytics, kam se přenáší informace. Google Analytics (GA) vám pomohou lépe zjistit a kontrolovat další chování na vašich www stránkách skrz

  • Automatizace - A/B testování - plně automatické

    A/B testování (někdy nazýváno také jako "split test") je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například jen v názvu předmětu, přičemž vy si volíte,

  • Operátor "A/B test"

    Operátor "A/B test" Operátor A/B test umožňuje rozdělit publikum kontaktů a porovnat úspěšnost různých verzí vaší kampaně. Testovat můžete např. předmět, preheader, jméno odesílatele nebo různé

  • Operátor "Podmínka"

    Operátor "Podmínka" Jak filtrovat kontakty při jejich průchodu scénářem? Podmínka je jedním z klíčových uzlů jakéhokoliv scénáře, ať už se bavíme o opakujících se automatizacích nebo o jednorázových

  • Automatizace - Ponákupní scénář s opakovanou spotřebou zboží

    Jednorázovou objednávkou komunikace s Vaším zákazníkem končit nemusí. A ideálně by ani neměla. Je výrazně levnější opakovaně prodávat stávajícímu zákazníkovi než získávat stále nové. E-mail je skvělý

  • Google analytics ve SmartEmailingu

    Jak používat Google analytics v e-mailových kampaních? Google analytics (GA) vám pomůžeme lépe zjistit a kontrolovat další chování na vašich www stránkách skrz odeslaný e-mail. Zda-li dotyčný se dál

  • Automatizace - Reaktivační kampaň

    Pokud pracujete se svou databází aktivně, určitě také sledujete angažovanost na straně kontaktů, na které zasíláte své kampaně a časem některé z nich pro pasivitu potřebujete vyřadit. Ještě předtím

  • Co je Automatizace?

    V rámci aplikace SmartEmailing máte možnost využít původní rozhraní aplikace, tedy Triggery, Segmenty, Smart kampaně, jednorázové rozesílky, ale také můžete vše vyřešit jednoduše na jednom místě.

  • Webtracking

    V záložce Můj účet > Automatizace > Web tracking si aktivujte sledování. NÁVŠTĚVNOST: Je třeba použít zaškrtávátko"Používat web tracking" a zaškrtnout "Základní sledování návštěv": Vygenerujeme Vám

  • Automatizace - A/B testování

    A/B testování v automatizaci A/B testování (někdy nazýváno také jako "split test") je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například jen v názvu

  • Automatizace - Segmentovaná rozesílka

    Segmentovaná rozesílka Jedním z velice silných nástrojů e-mailového marketingu je segmentace, tedy dělení kontaktů na základě nastavených kritérií (například pohlaví nebo reakcí na již odeslané

  • Automatizace - Jak nastavit účely zpracování

    Jak vytvořit účely zpracování naleznete v nápovědě - JAK VYTVOŘIT ÚČELY ZPRACOVÁNÍ. Jak pracovat s účely zpracování v praxi, naleznete v této nápovědě: JAK PRACOVAT S ÚČELY ZPRACOVÁNÍ V PRAXI. V této

  • Integrace s FAPI - fakturační systém

    FAPI je automatizovaný online prodejní nástroj, který kromě vystavování faktur umí i zasílat vaše produkty díky prodejnímu formuláři, který si můžete ve FAPI vytvořit a vložit na své www stránky. Jak

  • Automatizace - Změna skóre angažovanosti

    Možná jste již četli naši nápovědu Jak na údržbu a hygienu databáze a následně jak nastavit v automatizaci Analýzu skóre angažovanosti. Stejně tak, jako vám kontakty do databáze přibývají, je třeba s

  • Automatizace - Ponákupní péče

    Pokud zákazník ve vašem eshopu zrealizuje objednávku, vzniká vám tím skvělá příležitost pro personalizovanou sérii e-mailů k objednávce produktu či kategorie produktu. Máte možnost zákazníka po

  • Integrace se ZAPIER - automatizační platforma

    ZAPIER umožňuje propojit stovky webových aplikací mezi sebou bez potřeby cokoliv programovat. Pokud Vám chybí nějaká integrace se SmartEmailingem, ZAPIER jako prostředník ji umí zařídit. Možnosti

  • Integrace s Facebook Lead Ads - sběr nových kontaktů

    Pokud chcete přímé napojení Facebooku se SmartEmailingem ve smyslu okamžitého propisování nových kontaktů z Facebook Lead Ads do SmartEmailingu, tak nyní je to možné díky aplikaci Zapier, která toto

  • Automatizace - Rozesílka přání k svátku/narozeninám

    Pakliže jste byli zvyklí mít nastavený trigger pro zasílání přání pro své klienty k svátku, či narozeninám a chtěli byste taková přání rozesílat i pomocí Automatizace, je to samozřejmě možné. Níže si

  • Automatizace - Analýza skóre angažovanosti

    Je rozhodně důležité průběžně sbírat nové kontakty do databáze. Stejně tak důležité ale je sledovat angažovanost Vaší databáze a s neangažovanými kontakty pracovat jinak. Dosáhnete tak daleko lepších

  • Automatizace - Jak nahradit SmartKampaně

    Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly segmenty, SmartKampaně a Triggery. Nicméně jak šel čas, vyvinuli jsme pro vás prostředí Automatizace, která vám přináší mnohem více, protože je

  • Slovníček pojmů

    A A/B test = je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například v názvu předmětu, obsahu či času odeslání. Vy sami si volíte, kolik procent kontaktů

  • Heureka recenze

    Asi už se někdy setkali při nákupu zboží na e-shopu s tím, že vám Heureka v rámci “Ověřeno zákazníky” poslala e-mail s hodnocením recenze na obchod. A vy tak máte možnost se podělit se zkušenostmi s

  • Automatizace - Opuštěný košík

    Opuštěný košík Logika scénáře je tak jednoduchá, jak ji sami připravíte. Využít můžete námi připravený základní scénář nebo ho vytvořit na čistém stole. Podstatou je analyzovat každou položku