Výsledky pro trigger
42 články/článků nalezeno
- 
            Trigger "Opakovat"
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Trigger "Opakovat" Trigger "Opakovat" použijete tehdy, pokud 
- 
            Trigger "Hned teď"
            Trigger "Hned teď" Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Trigger “Hned teď” plní funkci spouštěče a 
- 
            Trigger "Při události"
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Zajímá vás, jak individuálně spouštět automatizaci pro 
- 
            Trigger "V plánovaný čas"
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Tento Trigger se používá, pokud chcete, aby kontakty do 
- 
            Trigger na odeslanou Smart Kampaň
            Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi 
- 
            Trigger - přesun kontaktu mezi seznamy
            Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi 
- 
            Trigger - odstranit kontakt ze seznamu
            Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi 
- 
            Trigger pro rozesílku k svátkům a narozeninám
            Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi 
- 
            K čemu triggery slouží?
            Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi 
- 
            Automatizace - jak nahradit Triggery
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly Segmenty, 
- 
            Automatizace - nahrazení segmentů, Triggerů a SmartKampaní
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali 
- 
            Automatizace - Jak odeslat e-book
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Odesílání e-booku, nebo jiných materiálů, patří k nejčastějším 
- 
            Automatizace - Jak odeslat SMS
            Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už 
- 
            Automatizace - doposílka
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Kromě standardní rozesílky kampaně je také možné využít tzv. 
- 
            Sloučení seznamů kontaktů
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. 1) Automatizace Pomocí Automatizace je možné převést kontakty z 
- 
            Operátor "Odkladiště"
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Operátor "Odkladiště" Tento operátor použijte, pokud chcete 
- 
            Automatizace - jak nahradit segmenty
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali 
- 
            Automatizace - Rozesílka série kampaní
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Uvítací série (Welcome série) Sérii e-mailů můžete použít již 
- 
            UTM parametry
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. UTM parametry v kampaních se používají kvůli Google Analytics, 
- 
            Akce "Odeslat SMS"
            Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Akce "Odeslat SMS" Tahle nápověda patří k našemu původnímu 
- 
            Automatizace - A/B testování - plně automatické
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. A/B testování (někdy nazýváno také jako "split test") je 
- 
            Operátor "Podmínka"
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak filtrovat kontakty při jejich průchodu scénářem? Podmínka 
- 
            Operátor "A/B test"
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Operátor "A/B test" Operátor A/B test umožňuje rozdělit 
- 
            Google analytics ve SmartEmailingu
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak používat Google analytics v e-mailových kampaních? Google 
- 
            Automatizace - Ponákupní scénář s opakovanou spotřebou zboží
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jednorázovou objednávkou komunikace s Vaším zákazníkem končit 
- 
            Automatizace - Reaktivační kampaň
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud pracujete se svou databází aktivně, určitě také sledujete 
- 
            Webtracking 
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. V záložce Můj účet > Automatizace > Web tracking si aktivujte 
- 
            Integrace s FAPI - fakturační systém
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. FAPI je automatizovaný online prodejní nástroj, který kromě 
- 
            Co je Automatizace?
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. V rámci aplikace SmartEmailing máte možnost využít původní 
- 
            Automatizace - A/B testování
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. A/B testování v automatizaci A/B testování (někdy nazýváno také 
- 
            Automatizace - Segmentovaná rozesílka
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Segmentovaná rozesílka Jedním z velice silných nástrojů 
- 
            Automatizace - Jak nastavit účely zpracování
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak vytvořit účely zpracování naleznete v nápovědě - JAK 
- 
            Automatizace - Změna skóre angažovanosti
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Možná jste již četli naši nápovědu Jak na údržbu a hygienu 
- 
            Automatizace - Ponákupní péče
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud zákazník ve vašem eshopu zrealizuje objednávku, vzniká 
- 
            Integrace se ZAPIER - automatizační platforma
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. ZAPIER umožňuje propojit stovky webových aplikací mezi sebou 
- 
            Integrace s Facebook Lead Ads - sběr nových kontaktů
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud chcete přímé napojení Facebooku se SmartEmailingem ve 
- 
            Automatizace - Rozesílka přání k svátku/narozeninám
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pakliže jste byli zvyklí mít nastavený trigger pro zasílání 
- 
            Automatizace - Analýza skóre angažovanosti
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Je rozhodně důležité průběžně sbírat nové kontakty do databáze. 
- 
            Automatizace - Jak nahradit SmartKampaně
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly segmenty, 
- 
            Slovníček pojmů
            A A/B test = je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například v názvu předmětu, obsahu či času odeslání. Vy sami si volíte, kolik procent kontaktů 
- 
            Heureka recenze
            Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Asi už se někdy setkali při nákupu zboží na e-shopu s tím, že 
- 
            Automatizace - Opuštěný košík
            Opuštěný košík Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Logika scénáře je tak jednoduchá, jak ji sami 
