Výsledky pro trigger

42 články/článků nalezeno

  • Trigger "Opakovat"

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Trigger "Opakovat" Trigger "Opakovat" použijete tehdy, pokud

  • Trigger "Hned teď"

    Trigger "Hned teď" Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Trigger “Hned teď” plní funkci spouštěče a

  • Trigger "Při události"

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Zajímá vás, jak individuálně spouštět automatizaci pro

  • Trigger "V plánovaný čas"

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Tento Trigger se používá, pokud chcete, aby kontakty do

  • Trigger na odeslanou Smart Kampaň

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • Trigger - přesun kontaktu mezi seznamy

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • Trigger - odstranit kontakt ze seznamu

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • Trigger pro rozesílku k svátkům a narozeninám

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • K čemu triggery slouží?

    Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi

  • Automatizace - jak nahradit Triggery

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly Segmenty,

  • Automatizace - nahrazení segmentů, Triggerů a SmartKampaní

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali

  • Automatizace - Jak odeslat e-book

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Odesílání e-booku, nebo jiných materiálů, patří k nejčastějším

  • Automatizace - Jak odeslat SMS

    Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už

  • Automatizace - doposílka

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Kromě standardní rozesílky kampaně je také možné využít tzv.

  • Sloučení seznamů kontaktů

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. 1) Automatizace Pomocí Automatizace je možné převést kontakty z

  • Operátor "Odkladiště"

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Operátor "Odkladiště" Tento operátor použijte, pokud chcete

  • Automatizace - Rozesílka série kampaní

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Uvítací série (Welcome série) Sérii e-mailů můžete použít již

  • Automatizace - jak nahradit segmenty

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali

  • UTM parametry

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. UTM parametry v kampaních se používají kvůli Google Analytics,

  • Akce "Odeslat SMS"

    Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Akce "Odeslat SMS" Tahle nápověda patří k našemu původnímu

  • Automatizace - A/B testování - plně automatické

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. A/B testování (někdy nazýváno také jako "split test") je

  • Operátor "Podmínka"

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak filtrovat kontakty při jejich průchodu scénářem? Podmínka

  • Operátor "A/B test"

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Operátor "A/B test" Operátor A/B test umožňuje rozdělit

  • Google analytics ve SmartEmailingu

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak používat Google analytics v e-mailových kampaních? Google

  • Automatizace - Ponákupní scénář s opakovanou spotřebou zboží

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jednorázovou objednávkou komunikace s Vaším zákazníkem končit

  • Automatizace - Reaktivační kampaň

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud pracujete se svou databází aktivně, určitě také sledujete

  • Webtracking

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. V záložce Můj účet > Automatizace > Web tracking si aktivujte

  • Co je Automatizace?

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. V rámci aplikace SmartEmailing máte možnost využít původní

  • Automatizace - A/B testování

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. A/B testování v automatizaci A/B testování (někdy nazýváno také

  • Automatizace - Segmentovaná rozesílka

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Segmentovaná rozesílka Jedním z velice silných nástrojů

  • Automatizace - Jak nastavit účely zpracování

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak vytvořit účely zpracování naleznete v nápovědě - JAK

  • Automatizace - Změna skóre angažovanosti

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Možná jste již četli naši nápovědu Jak na údržbu a hygienu

  • Integrace s FAPI - fakturační systém

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. FAPI je automatizovaný online prodejní nástroj, který kromě

  • Automatizace - Ponákupní péče

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud zákazník ve vašem eshopu zrealizuje objednávku, vzniká

  • Integrace se ZAPIER - automatizační platforma

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. ZAPIER umožňuje propojit stovky webových aplikací mezi sebou

  • Integrace s Facebook Lead Ads - sběr nových kontaktů

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud chcete přímé napojení Facebooku se SmartEmailingem ve

  • Automatizace - Rozesílka přání k svátku/narozeninám

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pakliže jste byli zvyklí mít nastavený trigger pro zasílání

  • Automatizace - Analýza skóre angažovanosti

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Je rozhodně důležité průběžně sbírat nové kontakty do databáze.

  • Automatizace - Jak nahradit SmartKampaně

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly segmenty,

  • Slovníček pojmů

    A A/B test = je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například v názvu předmětu, obsahu či času odeslání. Vy sami si volíte, kolik procent kontaktů

  • Automatizace - Opuštěný košík

    Opuštěný košík Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Logika scénáře je tak jednoduchá, jak ji sami

  • Heureka recenze

    Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Asi už se někdy setkali při nákupu zboží na e-shopu s tím, že