Výsledky pro trigger
42 články/článků nalezeno
-
Trigger "Opakovat"
Trigger "Opakovat" Trigger "Opakovat" použijete tehdy, pokud chcete nechat kontakty do automatizačního scénáře vstoupit opakovaně. Použitím tohoto Triggeru vstupují do scénáře všechny aktivní
-
Trigger "Hned teď"
Trigger "Hned teď" Trigger “Hned teď” plní funkci spouštěče a při jeho použití vstupují do scénáře všechny aktivní kontakty v databázi. Výběr tedy nezahrnuje kontakty neaktivní (vrácené kontakty a
-
Trigger "Při události"
Zajímá vás, jak individuálně spouštět automatizaci pro jednotlivé kontakty, které provedou určitou akci? Trigger “Při události” použijte tehdy, pokud chcete nechat kontakty do automatizačního scénáře
-
Trigger "V plánovaný čas"
Tento Trigger se používá, pokud chcete, aby kontakty do automatizačního scénáře vstoupily v konkrétní den a hodinu. Při použití tohoto Triggeru vstupují do scénáře všechny aktivní kontakty v
-
Trigger na odeslanou Smart Kampaň
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
Trigger - přesun kontaktu mezi seznamy
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
Trigger - odstranit kontakt ze seznamu
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
Trigger pro rozesílku k svátkům a narozeninám
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
K čemu triggery slouží?
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
Automatizace - jak nahradit Triggery
Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly Segmenty, SmartKampaně a Triggery. Nicméně jak šel čas, vyvinuli jsme pro vás prostředí Automatizace, která vám přináší mnohem více, protože je
-
Automatizace - nahrazení segmentů, Triggerů a SmartKampaní
Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali segmenty, SmartKampaně a Triggery. Pro lepší práci máte k dispozici nově Automatizaci, která vám přináší mnohem více možností, jak s danými
-
Automatizace - Jak odeslat e-book
Odesílání e-booku, nebo jiných materiálů, patří k nejčastějším kampaním, navazujících na získání nového kontaktu. V následujícím scénáři si ukážeme, jak vypadá klasická kampaň "kontakt za e-book
-
Automatizace - Jak odeslat SMS
Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Níže si ukážeme, jak jednoduše lze nastavit zaslání SMS kampaně
-
Automatizace - doposílka
Kromě standardní rozesílky kampaně je také možné využít tzv. doposílku. Tedy kontaktům, které neotevřely, zkusit totožnou kampaň odeslat znovu. Můžete zkusit vyměnit předmět. Častokrát vám právě tyto
-
Sloučení seznamů kontaktů
1) Automatizace Pomocí Automatizace je možné převést kontakty z vícero seznamů do jednoho společného. Nejprve si vytvořte nový seznam kontaktů, do kterého se přenesou všechny kontakty ze seznamů,
-
Automatizace - jak nahradit segmenty
Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali segmenty, SmartKampaně a Triggery. Pro lepší práci máte k dispozici nově Automatizaci, která vám přináší mnohem více možností, jak s danými
-
Operátor "Odkladiště"
Operátor "Odkladiště" Tento operátor použijte, pokud chcete odložit kontakty na pozdější využití. Odkladiště nikdy nepoužívejte preventivně, když neplánujete nic napojit. Využijte jej jen v případě,
-
Automatizace - Rozesílka série kampaní
Uvítací série (Welcome série) Sérii e-mailů můžete použít již při získání nové e-mailové adresy do databáze. K tomu slouží trigger Při události - Nový kontakt. Jedná se tak o nový kontakt v databázi,
-
Akce "Odeslat SMS"
Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Akce "Odeslat SMS" Tento uzel na každý kontakt, který jím
-
UTM parametry
UTM parametry v kampaních se používají kvůli Google Analytics, kam se přenáší informace. Google Analytics (GA) vám pomohou lépe zjistit a kontrolovat další chování na vašich www stránkách skrz
-
Automatizace - A/B testování - plně automatické
A/B testování (někdy nazýváno také jako "split test") je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například jen v názvu předmětu, přičemž vy si volíte,
-
Operátor "A/B test"
Operátor "A/B test" Operátor A/B test umožňuje rozdělit publikum kontaktů a porovnat úspěšnost různých verzí vaší kampaně. Testovat můžete např. předmět, preheader, jméno odesílatele nebo různé
-
Operátor "Podmínka"
Operátor "Podmínka" Jak filtrovat kontakty při jejich průchodu scénářem? Podmínka je jedním z klíčových uzlů jakéhokoliv scénáře, ať už se bavíme o opakujících se automatizacích nebo o jednorázových
-
Automatizace - Ponákupní scénář s opakovanou spotřebou zboží
Jednorázovou objednávkou komunikace s Vaším zákazníkem končit nemusí. A ideálně by ani neměla. Je výrazně levnější opakovaně prodávat stávajícímu zákazníkovi než získávat stále nové. E-mail je skvělý
-
Google analytics ve SmartEmailingu
Jak používat Google analytics v e-mailových kampaních? Google analytics (GA) vám pomůžeme lépe zjistit a kontrolovat další chování na vašich www stránkách skrz odeslaný e-mail. Zda-li dotyčný se dál
-
Automatizace - Reaktivační kampaň
Pokud pracujete se svou databází aktivně, určitě také sledujete angažovanost na straně kontaktů, na které zasíláte své kampaně a časem některé z nich pro pasivitu potřebujete vyřadit. Ještě předtím
-
Co je Automatizace?
V rámci aplikace SmartEmailing máte možnost využít původní rozhraní aplikace, tedy Triggery, Segmenty, Smart kampaně, jednorázové rozesílky, ale také můžete vše vyřešit jednoduše na jednom místě.
-
Webtracking
V záložce Můj účet > Automatizace > Web tracking si aktivujte sledování. NÁVŠTĚVNOST: Je třeba použít zaškrtávátko"Používat web tracking" a zaškrtnout "Základní sledování návštěv": Vygenerujeme Vám
-
Automatizace - A/B testování
A/B testování v automatizaci A/B testování (někdy nazýváno také jako "split test") je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například jen v názvu
-
Automatizace - Segmentovaná rozesílka
Segmentovaná rozesílka Jedním z velice silných nástrojů e-mailového marketingu je segmentace, tedy dělení kontaktů na základě nastavených kritérií (například pohlaví nebo reakcí na již odeslané
-
Automatizace - Jak nastavit účely zpracování
Jak vytvořit účely zpracování naleznete v nápovědě - JAK VYTVOŘIT ÚČELY ZPRACOVÁNÍ. Jak pracovat s účely zpracování v praxi, naleznete v této nápovědě: JAK PRACOVAT S ÚČELY ZPRACOVÁNÍ V PRAXI. V této
-
Integrace s FAPI - fakturační systém
FAPI je automatizovaný online prodejní nástroj, který kromě vystavování faktur umí i zasílat vaše produkty díky prodejnímu formuláři, který si můžete ve FAPI vytvořit a vložit na své www stránky. Jak
-
Automatizace - Změna skóre angažovanosti
Možná jste již četli naši nápovědu Jak na údržbu a hygienu databáze a následně jak nastavit v automatizaci Analýzu skóre angažovanosti. Stejně tak, jako vám kontakty do databáze přibývají, je třeba s
-
Automatizace - Ponákupní péče
Pokud zákazník ve vašem eshopu zrealizuje objednávku, vzniká vám tím skvělá příležitost pro personalizovanou sérii e-mailů k objednávce produktu či kategorie produktu. Máte možnost zákazníka po
-
Integrace se ZAPIER - automatizační platforma
ZAPIER umožňuje propojit stovky webových aplikací mezi sebou bez potřeby cokoliv programovat. Pokud Vám chybí nějaká integrace se SmartEmailingem, ZAPIER jako prostředník ji umí zařídit. Možnosti
-
Integrace s Facebook Lead Ads - sběr nových kontaktů
Pokud chcete přímé napojení Facebooku se SmartEmailingem ve smyslu okamžitého propisování nových kontaktů z Facebook Lead Ads do SmartEmailingu, tak nyní je to možné díky aplikaci Zapier, která toto
-
Automatizace - Rozesílka přání k svátku/narozeninám
Pakliže jste byli zvyklí mít nastavený trigger pro zasílání přání pro své klienty k svátku, či narozeninám a chtěli byste taková přání rozesílat i pomocí Automatizace, je to samozřejmě možné. Níže si
-
Automatizace - Analýza skóre angažovanosti
Je rozhodně důležité průběžně sbírat nové kontakty do databáze. Stejně tak důležité ale je sledovat angažovanost Vaší databáze a s neangažovanými kontakty pracovat jinak. Dosáhnete tak daleko lepších
-
Automatizace - Jak nahradit SmartKampaně
Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly segmenty, SmartKampaně a Triggery. Nicméně jak šel čas, vyvinuli jsme pro vás prostředí Automatizace, která vám přináší mnohem více, protože je
-
Slovníček pojmů
A A/B test = je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například v názvu předmětu, obsahu či času odeslání. Vy sami si volíte, kolik procent kontaktů
-
Heureka recenze
Asi už se někdy setkali při nákupu zboží na e-shopu s tím, že vám Heureka v rámci “Ověřeno zákazníky” poslala e-mail s hodnocením recenze na obchod. A vy tak máte možnost se podělit se zkušenostmi s
-
Automatizace - Opuštěný košík
Opuštěný košík Logika scénáře je tak jednoduchá, jak ji sami připravíte. Využít můžete námi připravený základní scénář nebo ho vytvořit na čistém stole. Podstatou je analyzovat každou položku