Výsledky pro trigger
42 články/článků nalezeno
-
Trigger "Opakovat"
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Trigger "Opakovat" Trigger "Opakovat" použijete tehdy, pokud
-
Trigger "Hned teď"
Trigger "Hned teď" Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Trigger “Hned teď” plní funkci spouštěče a
-
Trigger "Při události"
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Zajímá vás, jak individuálně spouštět automatizaci pro
-
Trigger "V plánovaný čas"
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Tento Trigger se používá, pokud chcete, aby kontakty do
-
Trigger na odeslanou Smart Kampaň
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
Trigger - přesun kontaktu mezi seznamy
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
Trigger - odstranit kontakt ze seznamu
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
Trigger pro rozesílku k svátkům a narozeninám
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
K čemu triggery slouží?
Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi
-
Automatizace - jak nahradit Triggery
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly Segmenty,
-
Automatizace - nahrazení segmentů, Triggerů a SmartKampaní
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali
-
Automatizace - Jak odeslat e-book
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Odesílání e-booku, nebo jiných materiálů, patří k nejčastějším
-
Automatizace - Jak odeslat SMS
Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už
-
Automatizace - doposílka
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Kromě standardní rozesílky kampaně je také možné využít tzv.
-
Sloučení seznamů kontaktů
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. 1) Automatizace Pomocí Automatizace je možné převést kontakty z
-
Operátor "Odkladiště"
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Operátor "Odkladiště" Tento operátor použijte, pokud chcete
-
Automatizace - Rozesílka série kampaní
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Uvítací série (Welcome série) Sérii e-mailů můžete použít již
-
Automatizace - jak nahradit segmenty
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pro různé úkony jste ve SmartEmailingu dosud používali
-
UTM parametry
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. UTM parametry v kampaních se používají kvůli Google Analytics,
-
Akce "Odeslat SMS"
Upozornění - SMS zprávy nelze odesílat ve zkušební verzi SmartEmailingu. Pro zpřístupnění služby je potřeba mít nastaven placený tarif. Akce "Odeslat SMS" Tahle nápověda patří k našemu původnímu
-
Automatizace - A/B testování - plně automatické
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. A/B testování (někdy nazýváno také jako "split test") je
-
Operátor "Podmínka"
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak filtrovat kontakty při jejich průchodu scénářem? Podmínka
-
Operátor "A/B test"
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Operátor "A/B test" Operátor A/B test umožňuje rozdělit
-
Google analytics ve SmartEmailingu
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak používat Google analytics v e-mailových kampaních? Google
-
Automatizace - Ponákupní scénář s opakovanou spotřebou zboží
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jednorázovou objednávkou komunikace s Vaším zákazníkem končit
-
Automatizace - Reaktivační kampaň
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud pracujete se svou databází aktivně, určitě také sledujete
-
Webtracking
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. V záložce Můj účet > Automatizace > Web tracking si aktivujte
-
Co je Automatizace?
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. V rámci aplikace SmartEmailing máte možnost využít původní
-
Automatizace - A/B testování
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. A/B testování v automatizaci A/B testování (někdy nazýváno také
-
Automatizace - Segmentovaná rozesílka
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Segmentovaná rozesílka Jedním z velice silných nástrojů
-
Automatizace - Jak nastavit účely zpracování
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Jak vytvořit účely zpracování naleznete v nápovědě - JAK
-
Automatizace - Změna skóre angažovanosti
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Možná jste již četli naši nápovědu Jak na údržbu a hygienu
-
Integrace s FAPI - fakturační systém
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. FAPI je automatizovaný online prodejní nástroj, který kromě
-
Automatizace - Ponákupní péče
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud zákazník ve vašem eshopu zrealizuje objednávku, vzniká
-
Integrace se ZAPIER - automatizační platforma
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. ZAPIER umožňuje propojit stovky webových aplikací mezi sebou
-
Integrace s Facebook Lead Ads - sběr nových kontaktů
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pokud chcete přímé napojení Facebooku se SmartEmailingem ve
-
Automatizace - Rozesílka přání k svátku/narozeninám
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Pakliže jste byli zvyklí mít nastavený trigger pro zasílání
-
Automatizace - Analýza skóre angažovanosti
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Je rozhodně důležité průběžně sbírat nové kontakty do databáze.
-
Automatizace - Jak nahradit SmartKampaně
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Dříve se v aplikaci SmartEmailing používaly segmenty,
-
Slovníček pojmů
A A/B test = je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například v názvu předmětu, obsahu či času odeslání. Vy sami si volíte, kolik procent kontaktů
-
Automatizace - Opuštěný košík
Opuštěný košík Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Logika scénáře je tak jednoduchá, jak ji sami
-
Heureka recenze
Tahle nápověda patří k našemu původnímu rozhraní. Pokud už pracujete v novém (01/2025) , máme pro vás všechny nápovědy připravené tady. Asi už se někdy setkali při nákupu zboží na e-shopu s tím, že