Automatizace - Jak odeslat e-book
Odesílání e-booku, nebo jiných materiálů, patří k nejčastějším kampaním, navazujících na získání nového kontaktu. V následujícím scénáři si ukážeme, jak vypadá klasická kampaň "kontakt za e-book zdarma". Samozřejmě jej však můžete použít i pro jiné účely, PDF apod.
Vycházejme z toho, že již máte vytvořen a umístěn na stránkách webový formulář po jehož vytvoření je kontakt ověřen double opt-inovou kampaní a následně spadne do určeného seznamu. Poté mu, jako poděkování, zašlete automatizovaně zmíněný e-book.
Pro vstup do scénáře tedy použijeme Trigger "Při události" a jako událost nastavíme přidání do seznamu kontaktů a vyberete příslušný seznam.
Jakmile se kontakt přidá do daného seznamu, Trigger se aktivuje a pošle daný kontakt dále do scénáře. Druhým uzlem proto může být rovnou Akce "Odeslat e-mail".
Jak vidíte, tento základní scénář je opravdu velice jednoduchý. Slouží však svému účelu - kontakt vyplní webový formulář, je přidán do seznamu, aktivuje se Trigger a ihned mu zasílá kampaň s e-bookem.
Hledáte více inspirace? Stáhněte si náš online SmartBook s nejpoužívanějšími scénáři marketingových automatizací ZDE.