Trigger - odstranit kontakt ze seznamu

Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi jednoduše, přehledně, mnohonásobně, a hlavně na jednom místě třídit. Automatizace vám také nabízí více možností v případě, že chcete reagovat na změny chováni svých uživatelů (např. dokončení objednávky), zasílat upomínky nebo více cílit na konkrétní uživatele. Pro svou inspiraci můžete využít námi vytvořené automatizační scénáře.

Jednou z možností, jak využít Trigger, je odstranění kontaktu z vybraného seznamu, nebo odstranění kontaktu ze všech seznamů kontaktů. Možná Vás nyní nenapadá, k čemu tuto funkci použít. 

Příklad použití:
Příkladem může být situace, kdy máte nastavenu sérii e-mailů, ve které chcete své potencionální klienty nasměrovat k nákupu vašeho produktu či služby. Tato série čítá celkem 5 e-mailů, ale co když někdo nakoupí váš produkt už po 3. e-mailu? Určitě budete souhlasit, že odeslání dalších zbývajících 2 e-mailů je v takovou chvíli již bezpředmětné.

Ke správě Triggeru se dostanete přes Smart Kampaně - > Triggery. Zde stisknete “+ Vytvořit nový trigger”. Na základě události dle vaší potřeby vyberete akci "Odstranit kontakt ze seznamu kontaktů".

Pokud tedy chcete, aby se na základě nějaké akce klienta odstranil z jednoho nebo více seznamů, stačí využít této volby. V našem případě bude kontakt odstraněn po objednávce ze seznamu kontaktů, na který je navázána zmíněná Smart Kampaň a zbylé 2 e-maily již tedy neobdrží.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme