Trigger - odstranit kontakt ze seznamu
Jednou z možností, jak využít Trigger, je odstranění kontaktu z vybraného seznamu, nebo odstranění kontaktu ze všech seznamů kontaktů. Možná Vás nyní nenapadá, k čemu tuto funkci použít.
Příklad použití:
Příkladem může být situace, kdy máte nastavenu sérii e-mailů, ve které chcete své potencionální klienty nasměrovat k nákupu vašeho produktu či služby. Tato série čítá celkem 5 e-mailů, ale co když někdo nakoupí váš produkt už po 3. e-mailu? Určitě budete souhlasit, že odeslání dalších zbývajících 2 e-mailů je v takovou chvíli již bezpředmětné.
Ke správě Triggeru se dostanete přes Smart Kampaně - > Triggery. Zde stisknete “+ Vytvořit nový trigger”. Na základě události dle vaší potřeby vyberete akci "Odstranit kontakt ze seznamu kontaktů".
Pokud tedy chcete, aby se na základě nějaké akce klienta odstranil z jednoho nebo více seznamů, stačí využít této volby. V našem případě bude kontakt odstraněn po objednávce ze seznamu kontaktů, na který je navázána zmíněná Smart Kampaň a zbylé 2 e-maily již tedy neobdrží.