Automatizace - Ponákupní scénář s opakovanou spotřebou zboží

Jednorázovou objednávkou komunikace s Vaším zákazníkem končit nemusí. A ideálně by ani neměla. Je výrazně levnější opakovaně prodávat stávajícímu zákazníkovi než získávat stále nové. E-mail je skvělý nástroj pro navázání důvěry, vztahu a pro trvalou péči o zákazníka, která ideálně končí pravidelným nákupem. Pakliže máte k dispozici produkty s opakovanou spotřebou a víte, že je zákazník bude po určité době opět potřebovat, (granule pro psy, plenky pro děti, parfém pro ženy,...), v automatizaci si můžete jednoduše nastavit e-mail s připomnkou pro opakovaný nákup daného produktu.

V našem případě posíláme připomínku po 3 měsících od nákupu produktu - neboli objednal parfém před 90 dny. Konkrétně nabízíme znovu ten stejný parfém po 90 dnech od prvního nákupu s předpokladem, že bude při pravidelném používání brzo spotřebován. Našim cílem tedy je, aby měl zákazník s blížícím se vypotřebováním parfému k dispozici hned další. Můžeme zde použít buď nabídku stejného, či podobného produktu.

Scénář tedy odstartuje Trigger "Opakovat", který vybere každý den konkrétní kontakty ve stejný čas.

Hned v následujícím uzlu, kterým je Operátor "Podmínka" (2), nastavujeme, že objednal parfém před 90 dny. 

Pakliže kontakt tuto podmínku splňuje, pokračuje dál scénářem a následuje Akce "Odeslat e-mail", díky němuž zašleme e-mail s informací o nákupu dalšího parfému.

Podobným způsobem budeme postupovat i v případě, pokud si sami zvolíte, jaká je standardní spotřeba daného produktu (posíláte to jako atribut produktu).

v operátoru "Podmínka" (2) využijeme nastavení atribut produktu

Hledáte více inspirace? Stáhněte si náš online SmartBook s nejpoužívanějšími scénáři marketingových automatizací ZDE.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme