Trigger "Při události"
Zajímá vás, jak individuálně spouštět automatizaci pro jednotlivé kontakty, které provedou určitou akci?
Trigger “Při události” použijte tehdy, pokud chcete nechat kontakty do automatizačního scénáře vstoupit pouze při konkrétní události.
Oproti ostatním Triggerům, při použití Triggeru “Při události”, nevstupují do scénáře všechny kontakty v databázi, ale pouze ty, pro které nastane nadefinována událost. Tento Trigger se pro každou událost spouští opakovaně a individuálně. V jeho editaci lze upravit název a nastavit konkrétní událost, popřípadě její restart.
V rámci nastavení Triggeru lze vybrat dva typy událostí: systémovou událost a vlastní událost. Mezi systémové události patří třeba vytvoření nového kontaktu pod vaším účtem, přidání kontaktu do seznamu kontaktů nebo vytvoření nové objednávky.
Jednou ze systémový událostí je i Monitoring chybových akcí, u něhož lze vybrat jeden z následujících typů:
A následně je možné zvolit uzel, kterého se Trigger týká. Neni-li vybrán typ či uzel, platí pro všechny možné vyhovující kombinace.
Vlastní událost vám umožní triggerovat kontakty podle jakýchkoli vašich pravidel.
Taková událost může vznikat například ve vašem CRM systému, odkud tuto událost můžete posílat do SmartEmailingu pomocí API requestu. Díky tomu lze vytvořit komunikační scénář například na základě uznání reklamace, nebo jakékoliv podobné situace, která je specifická pro váš byznys.
Restart - Trigger se zapnutým restartem zajistí, aby se jeden kontakt nemohl ve scénáři vyskytovat vícekrát současně. Typickým příkladem použití je automatizace pro opuštěný košík. Vzhledem k tomu, že každá systémová událost "Změna v košíku" spustí scénář znovu s každou interakcí s košíkem, bez restartu by kontakt dostal postupně upozornění na všechny změny, které v košíku udělal. Se zapnutým restartem každá další změna v košíku restartuje scénář pro daný kontakt, a ten tak dostane e-mail s posledním stavem svého košíku - tedy tím nejaktuálnějším.
Název uzlu - doporučujeme si doplnit či přepsat název uzlu, abyste na první pohled věděli, o jakou událost se jedná, jakmile otevřete scénář.