Webtracking
Díky Webtrackingu můžete sledovat aktivitu svých uživatelů na vašem webu poté, co se v rámci odeslané kampaně ze SmartEmailingu prokliknou na Váš web. Je totiž třeba, aby se kontakt identifikoval, což se stane buď registrací přes webový formulář nebo následně při prokliknutí z e-mailu.
Na web je třeba nasadit WT kód.
V záložce Můj účet > Automatizace > Web tracking si aktivujte sledování.
NÁVŠTĚVNOST:
Je třeba použít šoupátko "Používat webtracking", ale kromě toho i zaškrtnout tohle tlačítko: Základní sledování návštěv:

Vygenerujeme Vám unikátní script, který je zapotřebí vložit na vaše www stránky do patičky webu. Od okamžiku vložení začneme sbírat informace o chování lidí na vašem webu. Je nezbytné, aby klientův prohlížeč podporoval a měl zapnuté cookies. https://app.smartemailing.cz/tracking/tracking/
Díky tomu totiž teprve je v na webu (pravé tlačítko - prozkoumat - console) vidět SE Tracking:
[visit]:OK, což je to, co měří návštěvy.
Následně je třeba si připravit scénář na návštěvnost:
TRIGGER:
Při události - systémová událost - Návštěva stránky - zvolíte jakou: Důležité je https://)
Jakmile je kontakt v databázi (tedy je identifikován) a odešle se e-mail s proklikem na daný web, po kliknutí se cca do 5 min projeví ve scénáři.
OPUŠTĚNÝ KOŠÍK:
Abyste mohli použít opuštěný košík, je třeba požádat o spolupráci Vašeho programátora a předat mu webtracking dokumentaci: https://app.smartemailing.cz/docs/tracking/
Stěžejní je mít dobře nastavený webtracking, kde se uvádí i identifikace e-shopu a další volání jako např. košík.