Trigger na odeslanou Smart Kampaň
Už jste se dostali do situace, kdy byste potřebovali variabilně přehazovat kontakt z jednoho seznamu do druhého podle toho, jakou Smart Kampaň obdržel? Kontakt si například objednal nový produkt, dostal danou Smart kampaň a je třeba jej přesunout do seznamu platících klientů, aby mu přestala chodit vzdělávací série, která končí prodejem?
Nyní si ukážeme, jak přesunout kontakt do jiného seznamu v závislosti na odeslané Smart kampani.
Ke správě Triggeru se dostanete přes Smart Kampaně - > Triggery. Zde stisknete tlačítko “+ Vytvořit nový Trigger”. Vyplníte název a zvolíte událost "Byla odeslána SmartKampaň", následně vyberete o jakou Smart Kampaň se jednalo (obrázek níže).
Nyní vyberete akci, která se má provést právě po odeslání Smart Kampaně.
Na výběr máte dvě možnosti, buď kontakt přesunout ze seznamu A do seznamu B, nebo kontakt jen přidat (kopírovat) do dalšího seznamu.
Pokud máte toto nastavení zvoleno, stačí se rozhodnout, kdy trigger aktivovat (hned nebo později) a poté uložit.