Trigger na odeslanou Smart Kampaň

Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi jednoduše, přehledně, mnohonásobně, a hlavně na jednom místě třídit. Automatizace vám také nabízí více možností v případě, že chcete reagovat na změny chováni svých uživatelů (např. dokončení objednávky), zasílat upomínky nebo více cílit na konkrétní uživatele. Pro svou inspiraci můžete využít námi vytvořené automatizační scénáře.

Už jste se dostali do situace, kdy byste potřebovali variabilně přehazovat kontakt z jednoho seznamu do druhého podle toho, jakou Smart Kampaň obdržel? Kontakt si například objednal nový produkt, dostal danou Smart kampaň a je třeba jej přesunout do seznamu platících klientů, aby mu přestala chodit vzdělávací série, která končí prodejem?

Nyní si ukážeme, jak přesunout kontakt do jiného seznamu v závislosti na odeslané Smart kampani.

Ke správě Triggeru se dostanete přes Smart Kampaně - > Triggery. Zde stisknete tlačítko “+ Vytvořit nový Trigger”. Vyplníte název a zvolíte událost "Byla odeslána SmartKampaň", následně vyberete o jakou Smart Kampaň se jednalo (obrázek níže).

Nyní vyberete akci, která se má provést právě po odeslání Smart Kampaně.

Na výběr máte dvě možnosti, buď kontakt přesunout ze seznamu A do seznamu B, nebo kontakt jen přidat (kopírovat) do dalšího seznamu.

Pokud máte toto nastavení zvoleno, stačí se rozhodnout, kdy trigger aktivovat (hned nebo později) a poté uložit.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme