Trigger na odeslanou Smart kampaň

Už jste se dostali do situace, kdy byste potřebovali variabilně přehazovat kontakt z jednoho seznamu do druhého podle toho, jakou SmartKampaň zrovna dostal? Kontakt si objednal nový produkt, dostal danou Smart kampaň a je třeba jej přesunout do seznamu platících klientů, aby mu přestala chodit vzdělávací série, která končí prodejem?

Další trigger na odeslanou SmartKampaň je tady! Nyní si ukážeme, jak jednoduše přesunout kontakt do jiného seznamu v závislosti na odeslané Smart kampaně.

V záložce Smart kampaně zvolíme > triggery > + Vytvořit nový trigger. Vyplníte název a zvolíte událost "Byla odeslána SmartKampaň", následně vyberete o jakou SmartKampaň se jednalo viz. obrázek.

Nyní vyberete akci, která se má provést právě po odeslané SmartKampani.

Na výběr máte dvě možnosti, buď kontakt přesunout ze seznamu A do seznamu B, nebo kontakt jednoduše přidat do dalšího seznamu.

Pokud máte toto nastavení zvoleno, stačí se rozhodnout, kdy trigger aktivovat (hned nebo později) a poté uložit.