Trigger - přesun kontaktu mezi seznamy

Náš TIP: Triggery vyžívejte v automatizaci, ve které je nahrazuje Operátor "Podmínka". Díky ní můžete nejen zasílat rozesílky na základě událostí (svátek, narozeniny), ale také kontakty velmi jednoduše, přehledně, mnohonásobně, a hlavně na jednom místě třídit. Automatizace vám také nabízí více možností v případě, že chcete reagovat na změny chováni svých uživatelů (např. dokončení objednávky), zasílat upomínky nebo více cílit na konkrétní uživatele. Pro svou inspiraci můžete využít námi vytvořené automatizační scénáře.

Přesunem je myšleno kompletní převedení kontaktu ze seznamu A do seznamu B s tím, že v seznamu A nezůstane po kontaktu vůbec nic.

Ke správě Triggeru se dostanete přes Smart Kampaně - > triggery. Zde stisknete “+ Vytvořit nový trigger”.

Nyní máte možnost nastavit, zda chcete, aby Trigger reagoval na otevření kampaně, nebo na kliknutí odkazu v kampani, atd… V mém případě jsem vybral možnost první “Spuštění při otevření kampaně”. Pod tímto nastavením vyberete kampaň, která má být klientem otevřena, a poté vyberete akci, co se má stát, pokud tato podmínka byla splněna.

Poté je třeba kliknout na modré tlačítko " Co má Trigger dělat" a zadat Triggeru pokyn.

Zde vyberete volbu " Přesunout kontakty mezi seznamy". Tím se objeví část okna, kde je možno nastavovat přesunutí (obrázek níže).

Zde vidíte, že v prvním poli vybíráte zdrojový seznam, odkud se kontakt má odebrat, a v druhém cílový seznam, kam se má vložit.

Ve chvíli, kdy nastavíte seznamy, stisknete, zda má být Trigger aktivní ihned nebo později a poté jej uložte.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme