Integrace s FAPI

FAPI je automatizovaný online prodejní nástroj, který kromě vystavování faktur umí i zasílat vaše produkty díky prodejnímu formuláři, který si můžete ve FAPI vytvořit a vložit na své www stránky.

Jak provést integraci?

Integrace je velmi jednoduchá, kdy stačí ve SmartEmailingu si vytvořit tzv. API token a ten společně s uživatelský jménem vložit do nastavení vašeho FAPI účtu. Přesný postup se můžete dozvědět zde.


PŘENÁŠENÍ BUDOUCÍCH OBJEDNÁVEK ODE DNE ZAŠKRTNUTÍ

Při propojování FAPI a SmartEmailingu nezapomeňte v nastavení FAPI zaškrtnout přenášení dat z objednávek. Tato data jsou důležitá nejen pro další segmentování, ale také pro propočet angažovanosti databáze.


Přihlaste se prosím do Vašeho FAPI účtu: ZDE.

Následně klikněte na Nastavení - propojení aplikací.

Vyberte SmartEmailing a klikněte na upravit. Pod kolonkou API klíče naleznete zaškrtávátko "Odesílat data o objednávce do SmartEmailingu". Toto zaškrtávátko prosím zaškrtněte a uložte nastavení.

Objednávky díky tomu uvidíte pod záložkou Objednávky v detailu kontaktu.


PŘENESENÍ OBJEDNÁVEK ZPĚTNĚ (HISTORICKY - DO DNEŠNÍHO DNE)

V tuto chvíli si již můžete sesynchronizovat i dřívější objednávky, které ve SmartEmailingu nemáte, ale ve FAPI ano (dříve se informace o objednávkách z FAPI nepřenášely).


FAPI - Nastavení - Propojení aplikací - SmartEmailing - šipka - Synchronizovat objednávky.



FAPI do SmartEmailingu posílá objednávky ve všech stavech, nepracuje s atributy objednávky. Z toho důvodu se do databáze SmartEmailingu přenesou i kontakty, které např. stornovaly objednávku.

Pokud kontakty s objednávkou nejsou před synchronizací v žádném seznamu, zaznamená se objednávka do detailu kontaktu, ale naleznete ji v prostoru bez přiřazeného seznamu. Tyto kontakty si můžete jednorázově přesunout do seznamu:

Případně z databáze odstraňte či nahrajte na blacklist.

Postupujte podle konkrétních nápověd:

Export kontaktů

Import na blacklist


Pozor - pokud pracujete s triggerem nová objednávka, tento trigger se spustí i na tyto synchronizované objednávky. Po dobu synchronizace tento scénář vypněte.


Synchronizace objednávek je důležitá také pro přepočet angažovanosti databáze. Přepočet dat provádíme v podvečer v neděli a scénář angažovanosti si tedy proto připravte až v pondělí, kdy jsou data nejvíce vypovídající.


V případě potřeby jsme Vám k dispozici v pracovní dny od 9 do 16 hodin na e-mailu podpora@smartemaling.cz a Vaše dotazy také rádi zodpovíme po telefonu. Ozvěte se nám na číslo +420 603 363 689.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme