01 - postup při nastavování účtu
Právě jste se rozhodli, že začnete používat SmartEmailing pro hromadnou rozesílku vašich e-mailů. Dosud jste pravděpodobně používali pouze tzv. free e-mail, jako je seznam, email, centrum, atlas, gmail a spol.
Na tuto adresu si můžete založit účet, nicméně z takového e-mailu nelze svou rozesílku realizovat. Hlavním důvodem je, že se na takový e-mail nedají nastavit tzv. DNS záznamy, tolik potřebné pro doručování vašich e-mailů.
Proč nepoužívat free e-mailové adresy se můžete dočíst v naší nápovědě na toto téma.
Začínáte-li se SmartEmailingem:
- založte si svůj účet v aplikaci SmartEmailing
- autorizujte doménovou e-mailovou adresu
- nastavte DNS záznamy na doméně
- vytvořte svou 1.kampaň
- založte testovací seznam se svou jednou e-mailovou adresou
- otestujte odeslání kampaně
- vytvořte seznam pro další kontakty
- importujte kontakty hromadně, zadejte ručně nebo sbírejte přes webový formulář
- na kontakty odešlete kampaň
Ale vraťme se na začátek...
Účty se ve SmartEmailingu identifikují podle e-mailové adresy. Každá taková e-mailová adresa klientů pak ve SmartEmailingu dostává své ID číslo. Pokud tedy později budete cokoli potřebovat, připravte si prosím své ID - najdete ho na nástěnce, jakmile v rohu nahoře rozkliknete své jméno (ihned první položka).
Přístupový e-mail můžete kdykoli ve SmartEmailingu změnit, stačí napsat na podporu: podpora@smartemailing.cz, že chcete změnit přístupovou e-mailovou adresu z X na Y. Doporučuji změnu udělat zejména ve chvíli, kdy původní přihlašovací e-mail již neexistuje. Kromě toho prosím do e-mailu také napište, jakou budete chtít využívat fakturační e-mailovou adresu pro zasílání e-mailů s fakturou, ať máme vše hezky aktuální. Případně napište na fakturace@smartemailing.cz, že na jaký e-mail mají chodit faktury ze SmartEmailingu za používání účtu.
Heslo zůstává stejné, Vaše ID zůstává také pořád stejné, i když změníte přístupový e-mail.
Pokud byste chtěli heslo do aplikace změnit nebo ho zapomněli, postupujte podle návodu.