Změna hesla uživatele

Jak si změnit heslo přímo v aplikaci SmartEmailing/SmartSelling?

V tomto návodu se podíváme na změnu hesla uživatele. Jde především o změnu hesla ve chvíli, kdy jste přihlášeni v aplikaci SmartEmailing a chcete provést tuto změnu. Tím, že všechny aplikace jsou pod správou aplikace SmartSelling, změna hesla se projeví u všech ostatních aplikací, které používáte. Primárně se heslo mění ve vašem účtu ve SmartSellingu.

Přesuňte se z aktuální stránky na MŮJ ÚČETObecné nastavení - 2. záložka Změnit heslo k účtu. Po kliknutí na záložku Změnit heslo k účtu se Vám objeví oznámení, které vás prosí o změnu hesla přímo ve SmartSellingu. Nově změněné heslo bude platné do všech připojených aplikací. 

Klikněte tedy na Změnit heslo a budete přesměrování na nastavení změny hesla ve SmartSellingu.Jakmile budete přesměrováni do nastavení Vašeho účtu ve SmartSellingu, vypište Heslo a Heslo znovu. Celou akci uložte.