Změna hesla uživatele

V tomto návodu se podíváme na změnu hesla uživatele. 

1) Jak si změnit heslo přímo v aplikaci SmartEmailing?

Když jste přihlášeni v aplikaci SmartEmailing a chcete provést tuto změnu. Je třeba znát heslo současné.

Ve vašem účtu ve SmartEmailingu v bočním panelu zvolte záložku Můj účet > Obecné nastavení > Změnit heslo k účtu

https://app.smartemailing.cz/userinfo/show/changepassword

Po kliknutí na záložku Změnit heslo k účtu se vám objeví možnost pro nastavení nového hesla. Změněné heslo je platné okamžitě.

2) Jak postupovat v případě zapomenutí hesla?

Pokud se Vám podaří zapomenout heslo, zadejte prosím svůj přihlašovací e-mail a poté stačí heslo obnovit přes následující odkaz https://app.smartemailing.cz/welcome/sign/reset

Případně na přihlašovací stránce přes tlačítko Obnovit heslo:

Následně vyplňte Vaši e-mailovou adresu (přihlašovací e-mail) a klikněte na "odeslat". 

Poté budete přesměrováni na hlavní přihlašovací stránku a mezitím vám přišel e-mail do vaší e-mailové schránky.

Běžte tedy do své schránky, kde najdete e-mail s předmětem "Obnova hesla".

Následně pak klikněte na tlačítko "Chci si nastavit nové heslo".

Nastavte si prosím nové heslo a potvrďte ho znovu.

Pokud by se Vám to nepodařilo, kontaktujte nás prosím na podpora@smartemailing.cz

Jste si jisti účtem, ale nemůžete se přihlásit?

Pokud jste si jisti, že u nás účet máte, ale nemůžete se přihlásit, kontaktujte nás prosím na podpora@smartemailing.cz

Nejde Vám účet znovu založit? 

Zkoušeli jste účet založit a píše Vám to, že účet je již založen? Účet nelze pod stejným e-mailem založit dvakrát. Pakliže jste u nás účet již někdy pod tímto e-mailem založen měli, znovu založit nepůjde, ale rádi Vám ho obnovíme.

V tomto případě nás prosím kontaktujte na  na podpora@smartemailing.cz  

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme