Změna hesla uživatele
V tomto návodu se podíváme na změnu hesla uživatele.
1) Jak si změnit heslo přímo v aplikaci SmartEmailing?
Když jste přihlášeni v aplikaci SmartEmailing a chcete provést tuto změnu. Je třeba znát heslo současné.
Ve vašem účtu ve SmartEmailingu v bočním panelu zvolte záložku Můj účet > Obecné nastavení > Změnit heslo k účtu.
https://app.smartemailing.cz/userinfo/show/changepassword
Po kliknutí na záložku Změnit heslo k účtu se vám objeví možnost pro nastavení nového hesla. Změněné heslo je platné okamžitě.
2) Jak postupovat v případě zapomenutí hesla?
Pokud se Vám podaří zapomenout heslo, zadejte prosím svůj přihlašovací e-mail a poté stačí heslo obnovit přes následující odkaz https://app.smartemailing.cz/welcome/sign/reset
Případně na přihlašovací stránce přes tlačítko Obnovit heslo:
Následně vyplňte Vaši e-mailovou adresu (přihlašovací e-mail) a klikněte na "odeslat".
Poté budete přesměrováni na hlavní přihlašovací stránku a mezitím vám přišel e-mail do vaší e-mailové schránky.
Běžte tedy do své schránky, kde najdete e-mail s předmětem "Obnova hesla".
Následně pak klikněte na tlačítko "Chci si nastavit nové heslo".
Nastavte si prosím nové heslo a potvrďte ho znovu.
Pokud by se Vám to nepodařilo, kontaktujte nás prosím na podpora@smartemailing.cz
Jste si jisti účtem, ale nemůžete se přihlásit?
Pokud jste si jisti, že u nás účet máte, ale nemůžete se přihlásit, kontaktujte nás prosím na podpora@smartemailing.cz
Nejde Vám účet znovu založit?
Zkoušeli jste účet založit a píše Vám to, že účet je již založen? Účet nelze pod stejným e-mailem založit dvakrát. Pakliže jste u nás účet již někdy pod tímto e-mailem založen měli, znovu založit nepůjde, ale rádi Vám ho obnovíme.
V tomto případě nás prosím kontaktujte na na podpora@smartemailing.cz