Změna hesla uživatele

Jak si změnit heslo přímo v aplikaci SmartEmailing/SmartSelling?

V tomto návodu se podíváme na změnu hesla uživatele. Jde především o změnu hesla ve chvíli, kdy jste přihlášeni v aplikaci SmartEmailing a chcete provést tuto změnu. Tím, že všechny aplikace jsou pod správou aplikace SmartSelling, změna hesla se projeví u všech ostatních aplikací tj. FAPI, Mioweb, SmartSelling a SmartEmailing, které používáte. 

Ve Vašem účtu ve SmartEmailingu v bočním panelu zvolte záložku Můj účet > Obecné nastavení > Změnit heslo k účtu. Po kliknutí na záložku Změnit heslo k účtu se Vám objeví možnost pro nastavení nového hesla viz. obrázek níže. Jakmile si změníte heslo, okamžitě bude platit a bude potřeba se s ním přihlašovat v dalších aplikacích, které od nás používáte.