Výsledky pro personalizace

6 články/článků nalezeno

  • Automatizace - Segmentovaná rozesílka

    Segmentovaná rozesílka Jedním z velice silných nástrojů e-mailového marketingu je segmentace, tedy dělení kontaktů na základě nastavených kritérií (například pohlaví nebo reakcí na již odeslané

  • Personalizace obrázku neboli vložení textu do obrázku

    Personalizace obrázku slouží k přidání krátkého textu přímo do jeho těla. Rovněž můžete vložit i vlastní pole, které se při odeslání kampaně nahradí individuální hodnotou evidovanou u každého

  • Personalizace e-mailů podle křestního jména, příjmení a pohlaví

    E-mail, ve kterém oslovíte příjemce jeho jménem, vytváří osobnější dojem. A jakým způsobem si můžete personalizovat vaše e-maily ve SmartEmailingu (SE)? Pokud vaše podnikání nedovoluje oslovovat vaše

  • INSPIRACE - GDPR text k webovému formuláři

    Účel by měl být napsán tak, aby subjekt údajů věděl, co se s jeho osobními údaji bude dít. Konkrétně tedy, zda bude probíhat profilování či jiné operace zpracování. WP29 (= Evropský sbor pro ochranu

  • Automatizace - Rozesílka přání k svátku/narozeninám

    Pakliže jste byli zvyklí mít nastavený trigger pro zasílání přání pro své klienty k svátku, či narozeninám a chtěli byste taková přání rozesílat i pomocí Automatizace, je to samozřejmě možné. Níže si

  • Slovníček pojmů

    A A/B test = je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například v názvu předmětu, obsahu či času odeslání. Vy sami si volíte, kolik procent kontaktů