Výsledky pro personalizace
6 články/článků nalezeno
-
Automatizace - Segmentovaná rozesílka
Segmentovaná rozesílka Jedním z velice silných nástrojů e-mailového marketingu je segmentace, tedy dělení kontaktů na základě nastavených kritérií (například pohlaví nebo reakcí na již odeslané
-
Personalizace obrázku neboli vložení textu do obrázku
Personalizace obrázku slouží k přidání krátkého textu přímo do jeho těla. Rovněž můžete vložit i vlastní pole, které se při odeslání kampaně nahradí individuální hodnotou evidovanou u každého
-
Personalizace e-mailů podle křestního jména, příjmení a pohlaví
E-mail, ve kterém oslovíte příjemce jeho jménem, vytváří osobnější dojem. A jakým způsobem si můžete personalizovat vaše e-maily ve SmartEmailingu (SE)? Pokud vaše podnikání nedovoluje oslovovat vaše
-
INSPIRACE - GDPR text k webovému formuláři
Účel by měl být napsán tak, aby subjekt údajů věděl, co se s jeho osobními údaji bude dít. Konkrétně tedy, zda bude probíhat profilování či jiné operace zpracování. WP29 (= Evropský sbor pro ochranu
-
Automatizace - Rozesílka přání k svátku/narozeninám
Pakliže jste byli zvyklí mít nastavený trigger pro zasílání přání pro své klienty k svátku, či narozeninám a chtěli byste taková přání rozesílat i pomocí Automatizace, je to samozřejmě možné. Níže si
-
Slovníček pojmů
A A/B test = je nástroj k porovnání míry úspěšnosti dvou či více podobných kampaní, které se mohou lišit například v názvu předmětu, obsahu či času odeslání. Vy sami si volíte, kolik procent kontaktů