Double opt-in kampaň neboli potvrzovací e-mail
Video návod
Textová nápověda
Nezbytnou součástí double opt-in kampaně, neboli potvrzovacího e-mailu, je potvrzovací systémový odkaz {{confirmlink}}. Můžeme jej vložit buď pod tlačítko, nebo část textu v kampani (obrázek č.1).
Máme dvě možnosti, jak na to. Buď přímo do URL odkazu vložíme tento zástupný odkaz {{confirmlink}}, nebo přes ikonku "řetízku" a následné volby "Použít vlastní pole jako adresu odkazu" si zvolíme ze systémových předpřipravených polí potvrzovací odkaz (obrázek č.2).
V obou případech získáme potřebný potvrzovací odkaz v těle e-mailu, který je poté nezbytný k nastavení double opt-in funkce u webových formulářů. Pro jeho testování nepoužívejte k odeslání náhledový režim - hodnota vlastního pole by se nevyplnila. Je potřeba testovat ostrou rozesílkou, nebo vložením potvrzovacího e-mailu do webového formuláře, který si pak můžete vyplnit a otestovat funkčnost jeho nastavení. Jak si nastavit double opt-in u webového formuláře se dozvíte zde nebo v úvodním videu této nápovědy.
Funkčnost potvrzovacího odkazu v odeslané double opt-in kampani je po dobu 14 dní.
PS: Nevíte, co má takový double opt-in e-mail obsahovat? Inspirovat se můžete ZDE.