Double opt-in kampaň neboli potvrzovací e-mail

Video návod

Textová nápověda

Nezbytnou součástí double opt-in kampaně, neboli potvrzovacího e-mailu, je potvrzovací systémový odkaz {{confirmlink}}. Můžeme jej vložit buď pod tlačítko, nebo část textu v kampani (obrázek č.1).

Máme dvě možnosti, jak na to. Buď přímo do URL odkazu vložíme tento zástupný odkaz {{confirmlink}}, nebo přes ikonku "řetízku" a následné volby "Použít vlastní pole jako adresu odkazu" si zvolíme ze systémových předpřipravených polí potvrzovací odkaz (obrázek č.2). 

V obou případech získáme potřebný potvrzovací odkaz v těle e-mailu, který je poté nezbytný k nastavení double opt-in funkce u webových formulářů. Pro jeho testování nepoužívejte k odeslání náhledový režim - hodnota vlastního pole by se nevyplnila. Je potřeba testovat ostrou rozesílkou, nebo vložením potvrzovacího e-mailu do webového formuláře, který si pak můžete vyplnit a otestovat funkčnost jeho nastavení. Jak si nastavit double opt-in u webového formuláře se dozvíte zde nebo v úvodním videu této nápovědy.


Funkčnost potvrzovacího odkazu v odeslané double opt-in kampani je po dobu 14 dní.


PS: Nevíte, co má takový double opt-in e-mail obsahovat? Inspirovat se můžete ZDE.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme