Segmentace neaktivních kontaktů dle stáří

Přidali jsme pro Vás novou možnost segmentace, a to dle doby délky neaktivity kontaktu a zároveň jeho doby existence v databázi. Díky této možnosti, si můžete "vyčistit" svou databázi neaktivními kontakty, kteří jsou neaktivní, nečtou vaše e-maily, neproklikávají na vaše odkazy a tím pádem ani u vás nenakupují

Podmínku najdete standardně v nastavení segmentu ( Kontakty a seznamy - Segmenty - Vytvořit nový segment - Přidat nové pravidlo), konkrétně pod sekcí Aktivita kontaktu vyberete pravidlo viz. obrázek níže "Kontakt je starší než a neaktivní už X dní"

Po výběru podmínky stačí vyplnit do jediného pole počet dní stáří a neaktivity.

Stářím kontaktu je myšlena doba unikátního vzniku kontaktu v databázi a neaktivitou neotevření žádné kampaně, či nekliknutí na žádný odkaz v ní.

Tímto je klíčové nastavení segmentu hotové a můžete jej využít pro Vaše potřeby.

Než kontakty ovšem smažete, vyplácí se na ně odeslat reaktivační kampaň. Udělat to můžete třeba podle tohoto návodu.