Integrace s aplikací Děkovačka - provizní systém
Děkovačka je síť e-shopů, která funguje na principu vzájemného doporučování zákazníků.
Jak Děkovačka funguje?
Po dokončení nákupu se zákazník dostává na děkovací stránku s bannerem, kde může využít dárky - slevové kupóny od jiných e-shopů v síti zapojených, ale vůči vám nekonkurenčních.
Jeden až tři slevové kódy si může nechat zaslat na e-mail, stačí zadat jméno, příjmení a e-mail. Nabídka je časově omezena, po určitém čase stránka zaniká bez možnosti slevové kupony stáhnout. E-mailovou adresu následně naleznete v administraci Děkovačky a rovněž jako kontakt ve SmartEmailingu. Pokud vás klient dosud neznal, může se to právě změnit 😉. Ze SmartEmailingu pak na něj můžete posílat kampaně.
U Děkovačky můžete buď platit formou kreditů (6 Kč za kontakt až ve chvíli, kdy vyplní adresu a je mu zaslaný kupón,) nebo v rámci podmínek jejich affiliate sítě. Samotná aplikace Děkovačka je zdarma (neplatí se za zobrazení, ani za proklik - pouze 6 Kč za získaný kontakt ).
Jednotlivé kupóny lze i topovat v rámci placených pozic. Je tak větší pravděpodobnost, že váš kupón bude vidět. Dále si můžete zvolit, které kupóny se mají u koho zobrazit.
Více o Děkovačce ZDE.
Při využití slevového kódu se kontakt zapíše do SmartEmailingu a podle objednávky můžete vidět, co koupil, kdy koupil atd. a můžeme takový kontakt vyloučit např. z jednorázové rozesílky nabídek. Naopak mu následně můžete posílat e-maily s doplňkovým zbožím či službami, případně e-maily s ponákupní péčí.
Kromě toho můžete využít pro kontakty z databáze také opuštěný košík.
Na začátku je třeba v aplikaci Děkovačka nastavit více informací o tom, u koho se zobrazit máte a u koho naopak ne.
Následně zadáte kupón:
Sleva, doprava zdarma, v jaké hodnotě, druh akce na konkrétní kategorii či produkt, od nějaké výše nákupu + samotný slevový kód, platnost, url adresu, kam ho chceme odkázat.
Celou URL adresu si můžete otagovat také UTM parametry, abyste v Google Analytics viděli konverze - kolik vám přišlo lidí z Děkovačky, kolik u vás utratili atd. Pro vygenerování UTM parametrů můžete využít např. UTM Builder, kde v UTM source zadáte: dekovacka, abyste byli schopni zdroj odlišit.
V Děkovačce je přímé napojení na SmartEmailing.
Ve SmartEmailingu (Můj účet - API klíče) si vygenerujete API klíč a následně jej vložíte do Děkovačky. Je vidět pouze jednou, proto jej při vygenerování ihned zkopírujte a otevřete si Děkovačku, kam jej vložte. Po opuštní stránky se zašifruje.
V menu Děkovačky si zvolíte Smartemailing, zadáte e-mail (uživatelské jméno ve SmartEmailingu), vložíte API klíč a číslo seznamu, do kterého se mají kontakty zapisovat.
Na tyto kontakty můžete mít oddělený welcome scénář, případně můžete tyto kontakty použít spolu s ostaními v rámci standardní rozesílky.