Úvod: SmartEmailing a Shoptet

Shoptet je jednou z nejrozšířenějších a nejpoužívanějších e-shopových platforem v Česku. Propojení Shoptetu a SmartEmailingu je snadné, rychlé a velmi efektivní. 

Uživatelé obou systémů ocení okamžitou synchronizaci dat (e-mailová adresa, jméno, příjmení, telefon, objednané produkty...) při nové objednávce a následnou automatizaci v e-mailové komunikaci. Pokud máte  více e-shopů na této platformě, můžete je navíc propojit s jediným účtem u SmartEmailingu.

Pojďme si nejprve shrnout postup:

1) ZALOŽENÍ ÚČTU U SHOPTETU 

Je třeba si založit účet u Shopetu.

2) ZALOŽENÍ ÚČTU U SMARTEMAILINGU 

Založíte si účet u SmartEmailingu a vyzkoušejte účet na 14 dní zdarma. Během této doby si můžete aplikaci SmartEmailing otestovat. V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte naši podporu na e-mailu podpora@smartemaling.cz nebo na telefonní lince s číslem +420 603 363 689 nebo +420 511 444 321 v pracovní dny od 9 do 16 hodin. 

Můžete využít naši nápovědu pro Začátečníky v aplikaci SmartEmailing, případně online workshop SmartEmailing pro začátečníky, pokud na to nechcete být sami.

3) INTEGRACE SHOPTET A SMARTEMAILING 

Dále si u Shoptetu objedáte doplněk SmartEmailing na tomto odkaze, který je zdarma v kterékoli verzi Shopet účtu. Po objednání a instalování doplňku v Shoptetu obdržíte tzv. aktivační klíč e-mailem, který budete vkládat do administarce SmartEmailingu (sekce Integrace). 

Nápovědu na integraci se Shoptetem naleznete zde.

4) ZABEZPEČENÍ HASH

Dále doporučujeme zabezpečení hash, které můžete samozřejmě doplnit i následně po zapnutí integrace, ale v tomto kroku to budete mít snadnější. 

Pokud jste se s nastavením zabezpečení XML feedu nesetkali doporučujeme přečíst naší nápovědu.

5) ÚČEL ZPRACOVÁNÍ

U objednávek můžete evidovat i účely zpracování. Pokud účely zpracování nemáte ještě vytvořené, klikněte na zelené tlačítko "Vytvořit nový účel zpracování", který uvidíte v integraci.

Pro Shoptet použijete zejména Oprávněný zájem (zákaznická výjimka) nebo Souhlas.

Více zde: Účely zpracování.

6) NASTAVENÍ DNS záznamů 

Před realizací rozesílky z nové odesílací adresy (resp. nové domény) vyžadujeme nastavení DNS záznamů. Nejedná se o formální požadavek, DNS záznamy mají přímý vliv na doručitelnost a mohou rozhodnout o tom, zda bude e-mail doručen nebo ne. Proto je jejich nastavení potřeba věnovat náležitou péči. 

Více zde: Nastavení DNS záznamů.

Můžete si objednat také placenou konzultaci od naší SmartEmailing-Shoptet specialistky. napište na shoptet@smartemailing.cz a my se Vám ozveme zpět a domluvíme termín.

BONUS PRO VÁS

Záznam z webináře, který v sobě shrnuje ty nejužitečnější funkce SmartEmailingu pro Vás, spolu s přednáškou Martina Císaře s Etnetera Activate o tom, jaké nejčastější prohřešky v e-mailmarketingu lidé dělají a jak se jich vyvarovat.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme