Shoptet - účely zpracování
SmartEmailing umožňuje na úrovni kontaktu uchovávat přehled doby zpracování a váže se k době vytvoření kontaktu popř. objednávky v e-shopu, Pokud chcete pracovat s účelem zpracování, u zákazníků Shoptetu vytvořte si nový účel zpracování. Zpravidla se jedná o Oprávněný zájem a nazvat si ho můžete např. Zákaznická výjimka. Většina kontaktů z této integrace pochází právě z vytvořených objednávek. Délka platnosti zpracování osobních údajů je závislá na pravidlech e-shopu. Zpravidla je zapsána v Zásadách zpracování osobních údajů.
Pokud máte doplněk Newsletter od Shoptetu, týká se obvykle vyšších licencí, synchronizace automaticky vytvoří druhý seznam kontaktů pojmenovaný dle e-shopu “Distribuční seznam”.
Tyto kontakty můžete označit typem účelu “ Souhlas”. Týká se kontaktů, kteří aktivně vyplní sběrový formulář od Shoptetu příp. zaškrtnou checkbox v registraci či 3. kroku objednavky “Chci zasílat novinky.” Pokud chcete pracovat se všemi zákazníky jak integrace umožňuje, doporučujeme tento checkbox v e-shopu individuální úpravou v kódu vynechat.
V poslední možnosti můžete jednoduše vložit pop-up nebo vyjíždějící formulář SmartEmailingu přímo na váš e-shop. Pokud ještě žádný vytvořen nemáte, k tomuto kroku se můžete vrátit později. Umožní Vám vložit kód formuláře po API tj. bez zatížení délky kodu individuálních úprav e-shopu.
Jakmile bude vše hotové, klikněte na tlačítko " Aktivovat a synchronizovat". Díky tomu se Vám automaticky vytvoří hlavní seznam, který je připraven na příjem všech kontaktů ze Shoptetu (objednávky s i bez registrace).
Více informací o účelech zpracování si můžete přečíst v obecné nápovědě ÚČELY ZPRACOVÁNÍ.