Akce "Odeslat e-mail"
Akce "Odeslat e-mail"
Tento uzel na každý kontakt, který jím prochází, odešle e-mail.
V prvním kroku nastavení uzlu si volíte e-mail k odeslání. Orientovat se můžete podle jeho ID, názvu i předmětu, můžete samozřejmě podle klíčových slov i vyhledávat.
Ve druhém kroku si volíte údaje o odesílateli, jako Jméno odesílatele, e-mailová adresa odesílatele a e-mailová adresa pro odpovědi.
Ve třetím kroku pracujete s možností vypnout sledování statistik a s UTM parametry. Nastavit si můžete libovolné množství parametrů.
Náš tip: pro stavbu UTM parametrů používejte např. Campaign URL builder.
Ve čtvrtém kroku, v pokročilých možnostech, volíte vlastní odhlašovací stránky a můžete do e-mailu přidat vlastní hlavičky.
Máte také možnost v tomto kroku využít funkci POSÍLAT JEN NA KONTROLNÍ ADRESU. Takto si jednoduše otestujete například scénář pro opuštěný košík, kdy se ve fázi testování již sestavený e-mail s konkrétním zbožím neodešle na adresu zákazníka, ale na vaši testovací. Máte tak možnost obsah i finální vzhled doladit a upravit na skutečné podobě e-mailu. Po vypnutí funkce začnou e-maily odcházet již na konkrétní adresy.
Náš tip: nepoužívejte pro testování hromadné rozesílky na větší množství kontaktů. Vaše testovací schránka by tak obdržela každý jeden e-mail pro každý jeden kontakt splňující podmínku odeslání.
Nezapomeňte si uzel v pátém kroku pojmenovat tak, aby Vám bylo na první pohled jasné, k čemu v daném scénáři slouží.
Scénář poté může vypadat takto: