Jak vložit do kampaně čárový kód

Hodilo by se vám zaslat klientům unikátní čárové kódy? Ve SmartEmailingu můžete čárové kódy přiřadit ke kontaktu a následně pak vložit do kampaně a odeslat klientům. Každému jeho vlastní unikátní kód.

Jak přiřadit unikátní čárový kód ke kontaktu?

Tato aplikace Vám vygeneruje čárový kód, URL obsahuje čísla a písmena, která se promítají do obsahu kódu. 

Pozor: aplikace je zdarma pouze pro nekomerční využití.

Následně si vytvoříte vlastní pole s názvem čárový kód, do kterého vložíte obsah čárového kódu (čísla a písmenka, viz obrázek), pro každý kontakt unikátní. Ideálně po API nebo aktualizačním importem kontaktů.

Jak vložit čárový kód do kampaně?

Do kampaně si vložíte prvek OBRÁZEK a vyberete Změnit obrázek > Zadat adresu URL a do ní vložíte adresu:

https://barcode.tec-it.com/barcode.ashx?data={{cf_123}}&code=Code128&dpi=96&dataseparator=

přičemž {{cf_123}} je zástupný symbol vlastního pole čárový kód, který se v kampani naplní unikátním obsahem u každého kontaktu evidovaným. Čísla _123 je v symbolu třeba nahradit ID vašeho vlastního pole čárový kód.

V našem případě, jak můžete vidět na obrázku výše, má vlastní pole čárový kód ID #5, proto budeme v kódu nahrazovat část {{cf_123}} takto: {{cf_5}}.

Ve verzi smartemailing pro, kterou Vám můžeme zpřístupnit, je pak možnost ošetřit podmínkou i časovou platnost:

 
{% id cf_X > “2019-05-05 12:00:00” %} obrázek kódu sem {% else %} sory, akce už neplatí {% endif %}
kde cf_X je název pole s datem
“2019-05-05 12:00:00” je datum, proti kterému porovnáváte
případně jde udělat
{% id cf_X > gf_todaysdate %}
gf_todaysdate je pole, ve kterém je vždy aktuální datum a čas