Transakční e-maily - technická část

Pokud chcete začít používat transakční e-maily, je zapotřebí udělat následující kroky pro jejich aktivaci a možnost používání:

  • napište na podpora@smartemailing.cz, že máte zájem o transakční e-maily a jejich aktivaci pod Vaším účtem nebo účtem, který spravujete pro svého klienta.
  • po aktivaci transakčních e-mailů se vám v záložce Můj účet > Nastavení rozesílky > DNS záznamy zobrazí 2 nové řádky, tzv. DKIM pro transakční e-maily a Bounce doména pro transakční e-maily. Oba nové záznamy je potřeba si správně nastavit.

Pro prvotní otestování této funkce vám nastavíme minimální limit odeslání transakčních e-mailů. Po otestování a uvedení do plného provozu vám limit nastavíme podle vaší potřeby.


Transakční e-maily zasílané po API:

Transakční e-maily se posílají pomocí API rozhraní.

Odkaz na API dokumentaci pro zasílání transakčních e-mailů najdete zde.



Transakční e-maily zasílané přímo z aplikace (transakční node)

Transakční e-maily je možné rozeslat pomocí automatizačního scénáře. Tuto funkcionalitu vám na požádání zpřístupníme.

V uzlu "Odeslat e-mail" se přepněte na záložku Transakční e-mail.

  • Je třeba důkladně projít otázky, kdy osobně zodpovídáte za pravdivost odpovědí

Transakční e-mail bude uvidíte ve scénáři odlišený od marketingového ikonou košíku v uzlu Odeslat e-mail.

Je žádoucí, aby transakční e-mail odešel na všechny stavy kontaktů, tedy i na kontakty odhlášené z běžných marketingových rozesílek. Z tohoto důvodu se trigger Při události spouští i na kontakty na blacklistu.


Statistiky následně uvidíte vedle názvu scénáře:

Detail statistiky:

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme