Transakční e-maily - technická část
Pokud chcete začít používat transakční e-maily, je zapotřebí udělat následující kroky pro jejich aktivaci a možnost používání:
- napište na podpora@smartemailing.cz, že máte zájem o transakční e-maily a jejich aktivaci pod Vaším účtem nebo účtem, který spravujete pro svého klienta.
- po aktivaci transakčních e-mailů se vám v záložce Můj účet > Nastavení rozesílky > DNS záznamy zobrazí 2 nové řádky, tzv. DKIM pro transakční e-maily a Bounce doména pro transakční e-maily. Oba nové záznamy je potřeba si správně nastavit.
Pro prvotní otestování této funkce vám nastavíme minimální limit odeslání transakčních e-mailů. Po otestování a uvedení do plného provozu vám limit nastavíme podle vaší potřeby.
Transakční e-maily zasílané po API:
Transakční e-maily se posílají pomocí API rozhraní.
Odkaz na API dokumentaci pro zasílání transakčních e-mailů najdete zde.
Transakční e-maily zasílané přímo z aplikace (transakční node)
Transakční e-maily je možné rozeslat pomocí automatizačního scénáře. Tuto funkcionalitu vám na požádání zpřístupníme.
V uzlu "Odeslat e-mail" se přepněte na záložku Transakční e-mail.
- Je třeba důkladně projít otázky, kdy osobně zodpovídáte za pravdivost odpovědí
Transakční e-mail bude uvidíte ve scénáři odlišený od marketingového ikonou košíku v uzlu Odeslat e-mail.
Je žádoucí, aby transakční e-mail odešel na všechny stavy kontaktů, tedy i na kontakty odhlášené z běžných marketingových rozesílek. Z tohoto důvodu se trigger Při události spouští i na kontakty na blacklistu.
Statistiky následně uvidíte vedle názvu scénáře:
Detail statistiky: