Integrace s Reenio - rezervační systém
Reenio je propracovaný a velmi efektivní online český rezervační systém, který přináší větší komfort pro Vaše zákazníky a úsporu času pro Vás. Aplikace nabízí široké možnosti nastavení a přizpůsobení. Díky možnostem nastavení rezervačních termínů je možné pokrýt různé odvětví podnikání a specifika rezervací. Se systémem reenio budete mít lepší přehled o využívání služeb, rezervacích i zákaznících. Více informací na Reenio.cz.
Nastavení
SmartEmailing
Prvním krokem je si nejdříve vytvořit účet na SmartEmailingu. V administraci SmartEmailingu vyplníte všechny potřebné údaje v záložce Můj účet > obecné nastavení. V této záložce se rovněž nachází záložka API klíč, kde si vygenerujete potřebný tzv. API token/klíč, který následně budete potřebovat k propojení s Reenio společně s uživatelským jménem (e-mailová adresa, na kterou máte založen účet ve SmartEmailingu). Jak takový API klíč vytvořit se můžete dočíst zde.
Reenio
V zákaznické administraci v Reenio klikněte v bočním panelu na záložku Nastavení > Obecné nastavení > Třetí strany. Kde do pole uživatelské jméno vložíte e-mailovou adresu, pod kterou máte založený účet ve SmartEmailingu a do pole API klíč vložíte vygenerovaný klíč ze SmartEmailingu. Tím se oba systémy propojily pro další používání.
Upozornění: již vytvořené API klíče nejsou v systému SmartEmailing znovu přístupné, pokud potřebujete aplikace provázat znovu, je nutné vytvořit opětovně nový klíč a celý proces opakovat. API klíč uvidíte jen jednou při vygenerování. Následně se zašifruje a nelze jeho podobu získat zpětně.
Nastavení a spuštění exportu v Reenio
K samotnému exportu kontaktů z rezervačního systému se dostanete na stránce Zákazníci a výběrem tlačítka Export zákazníků - SmartEmailing. Zobrazí se informace o exportu a možnosti nastavení exportů. Pokud není nastaveno propojení mezi oběma systémy, možnost exportu není možná.
- Manuální export - tento export umožňuje jednorázově přenést aktuální kontakty Vašich zákazníků do zvoleného seznamu kontaktů ve SmartEmailingu. Můžete si také určit, jaká skupina kontaktů a jaké údaje se mají exportovat. Pokud zákazník již v seznamu kontaktů existuje (podle e-mailové adresy), tak se jeho údaje pouze aktualizují. Zákazníci, kteří nemají zaškrtnuto „Zasílání novinek“, jsou exportování také, ale jejich e-mail je automaticky nastaven jako „Odhlášený“.
- Automatický export - ten využijete ve chvíli, kdy chcete mít průběžně aktualizovaný seznam kontaktů svých zákazníků v aplikaci SmartEmailing, a to vždy, když se nový zákazník zaregistruje nebo rezervuje. Opět můžete nastavit, jaká skupina zákazníků a jaké údaje se mají exportovat. Pokud zákazník již v seznamu kontaktů existuje (podle e-mailové adresy), tak se jeho údaje aktualizují. Zákazníci, kteří nemají zaškrtnuto „Zasílání novinek“, jsou exportování také, ale jejich e-mail je automaticky nastaven jako „Odhlášený“. Automatický export probíhá řádově v desítkách minut od přidání nového zákazníka.