Integrace s Reservanto - rezervační systém
RESERVANTO je unikátní rezervační systém šitý na míru každému oboru v podnikání. Více o tomto systému, který Vám může pomoci ve spolupráci s integrací SmartEmailingu s vašim podnikáním zjistit na www.reservanto.cz.
Nastavení
SmartEmailing
Prvním krokem je si nejdříve vytvořit účet na SmartEmailingu. V administraci SmartEmailingu vyplníte všechny potřebné údaje v záložce Můj účet > obecné nastavení. V této záložce se rovněž nachází záložka API klíč, kde si vygenerujete potřebný tzv. API token/klíč, který následně budete potřebovat v Reservanto společně s uživatelským jménem (e-mailová adresa, na kterou máte založen účet ve SmartEmailingu) k integraci obou aplikací mezi sebou. Jak takový API klíč vytvořit se můžete dočíst zde.
Reservanto
Po přihlášení do svého účtu v Reservanto v horní liště zvolíte záložku "Zákazníci" a následně zvolíte možnost "Exportovat zákazníky do SmartEmailingu" viz. obrázek č.1 níže.
Stačí při prvním exportu kontaktů vyplnit základní nastavení pro propojení účtů, které vidíte na snímku č.2 obrazovky níže. Přihlašovací jméno, je jméno (e-mailová adresa), na které máte založen účet ve SmartEmailingu.
Po propojení účtů se ve SmartEmailingu vytvoří seznam kontaktů Reservanto, na který poté můžete posílat své další kampaně.
Následná synchronizace kontaktů prozatím probíhá ručně, nicméně stačí už jen jednou kliknout na tlačítko pro export kontaktů a vše je hotovo. V brzké budoucnosti se můžete těšit na plně automatický export kontaktů a vytváření různých seznamů na základě činností, které zákazník provedl v systému Reservanto (např. rezervace konkrétní události nebo služby apod.)