Integrace se SupportBox
SupportBox je aplikace, která vám bude pomáhat s komunikací se svými klienty v rámci e-mailů. Přijaté e-maily od klientů můžete štítkovat, přidávat před připravené odpovědi, budete mít veškerou statistiku vždy po ruce. Je to nástroj, který Vám pomůže efektivně pracovat s e-mailovou schránkou. Vyzkoušet jej můžete zdarma po dobu 14 dní. Více informací zde.
Nastavení
SmartEmailing
Prvním krokem je si nejdříve vytvořit účet na SmartEmailingu. V administraci SmartEmailingu vyplníte všechny potřebné údaje v záložce Můj účet > obecné nastavení. V této záložce se rovněž nachází záložka API klíč, kde si vygenerujete potřebný tzv. API token/klíč, který následně budete potřebovat v SupportBoxu společně s uživatelským jménem (e-mailová adresa, na kterou máte založen účet ve SmartEmailingu) k integraci obou aplikací mezi sebou. Jak takový API klíč vytvořit se můžete dočíst zde.
SupportBox
Po přihlášení do svého účtu vpravo nahoře ve schránce je záložka " Nastavení", kterou zvolíte viz. obrázek č.1.
Z možností záložek vyberete záložku s názvem " Pluginy" viz. obrázek č.2.
Najdete plugin SmartEmailing a kliknete na tlačítko "instalovat" viz. obrázek č.3.
A jako poslední krok k integraci je vložení e-mailové adresy (uživatelské jméno, na který je založen Váš účet ve SmartEmailingu) a právě nově vytvořen API klíč do příslušných řádků viz. obrázek č.4.
Jak si ověřit, že integrace proběhla úspěšně?
Stači se podívat ve SmartEmailing do záložky Můj účet > API klíč, kde u příslušného API klíče ve sloupci "Naposledy použitý" uvidíte datum a čas v zelené barvě, která značí, že integrace mezi aplikace je v pořádku a plně funkční.