Integrace s FastCentrik

Těm z vás, kteří používáte FastCentrik jako e-shopové řešení, případně pokud uvažujete o jeho pořízení, může být užitečný fakt, že jej lze snadno propojit se SmartEmailingem. Nastavení je velmi jednoduché.  Je založeno na tom, že dotyčný vyplní na vašich www stránkách formulář např. pro zasílání novinek, a kontakt se pomocí API rozhraní uloží do příslušného seznamu ve SmartEmailingu.

Nastavení účtů

FastCentrik

V prostředí FastCentriku naleznete nastavení v administraci pomocí této cesty:  Nastavení > Aplikace 3. stran > sekce Emailing > záložka SmartEmailing 2.0. Zde máte k vyplnění tyto údaje: Uživatelské jméno, unikátní API klíč a ID seznamu kontaktů.

SmartEmailing

Abyste mohli tyto údaje vyplnit, musíte si nejdříve vytvořit  účet na SmartEmailingu. V administraci SmartEmailingu vyplníte všechny potřebné údaje v záložce Můj účet > obecné nastavení. V této záložce se rovněž nachází API klíč, který vložíte do administrace FastCentriku.

V záložce  Kontakty a seznamy > Seznamy kontaktů tlačítkem > + Nový seznam kontaktů si vytvoříte seznam vašich kontaktů, kterým chcete zasílat kampaně. Vytvořený seznam obsahuje na přehledu důležitý údaj pro propojení se systémem FastCentrik – ID seznamu kontaktů viz. obrázek č.1.

Nastavení ve FastCentriku

V administraci FastCentriku potom vyplníte  Uživatelské jméno, které používáte pro přihlášení k účtu SmartEmailingu. Propojení je realizováno pomocí unikátního API klíče, který vám bude přidělen na SmartEmailingovém účtu v záložce Můj účet > API klíče, více se můžete dočíst zde. ID seznamu kontaktů vyplníte z administrace SmartEmailingu viz. obrázek č.2.

Jakmile provedete veškerá nastavení, dojde k  přenesení kontaktů, které mají povoleno odebírání novinek. Přenos kontaktů probíhá jednou denně (v noci) z FastCentriku.

Po nastavení všech potřebných údajů a  propojení účtu SmartEmailing a FastCentrik si můžete v administraci SmartEmalingu vytvářet v záložce Kampaně mailingové kampaně podle vašich představ. V záložce Statistiky poté můžete sledovat, jak si vaše jednotlivé kampaně vedly.