Antispamové doporučení

Kdy mohu narazit na antispamové doporučení?

Možná jste si mnozí všimli, že při vytváření nebo editaci e-mailové kampaně se vám mohou zobrazovat doporučení v rámci antispamové ochrany, aby odeslaný e-mail neskončil u vašich klientů ve složce SPAM.

Můžete narazit na následující antispamová doporučení:

  • Poměr text a obrázků by měl přesahovat 60%
  • Nelze použít velikost písma větší než 50 px
  • Všechna písmena v předmětu nesmí být velká (psáno CAPSLOCKEM), v tomto jediném případě, vás aplikace nenechá uložit a odeslat e-mail. Předmět e-mailu nesmí být psán velkými písmeny.
  • Nelze použít barvu písma která je příliš podobná pozadí e-mailu
  • Ve Vaší kampani se nachází odkaz z textem např. "www.example.com", pod kterým máte vložený odkaz, který vede na adresu  "https://www.example.com/". Pokud odkaz v textu kampaně mít potřebujete, nevkládejte za něj odkaz, poštovní prohlížeč si jej vytvoří sám. Nebo odkazy ve Vaší kampani vkládejte za text, například "Sledujte náš web".

Při dodržování těchto pravidel, snižujete riziko, že e-mailové zprávy u klientů budou končit ve složce SPAM a antispamové servery vám nebudou zbytečně ubírat plusové body za nedodržení obecných standardů.

Kdybyste měli jakýkoliv dotaz k antispamové ochraně, neváhejte se na nás obrátit na podpoře podpora@smartemailing.cz