Rychlé přidání autorizované emailové adresy

Někdy je třeba rychle přidat emailovou adresu, kterou chcete použít jako odesílatele. Není čas proklikávat aplikaci a navíc, když už máte nastavenou rozesílku, o všechno nastavení byste přišli. Co teď s tím? Řešením je použít funkci pro rychlé přidání autorizované emailové adresy pro odesílatele nebo pro email pro odpovědi.

Kde všude toto nastavení naleznete:

  • nastavení seznamu kontaktů,
  • rozesílka kampaně a
  • nastavení Smart Kampaně.

Nastavení seznamu kontaktů

Pokud se rozhodnete vytvořit nový seznam kontaktů a teprve při jeho tvorbě zjistíte, že nemáte požadovanou adresu ještě přidánu mezi odesílací.

1. V základu vidíte tuto obrazovku s tlačítkem "Přidat novou adresu odesílatele"

2. Kliknete na tlačítko a vepíšete adresu, kterou chcete autorizovat.

3. Následně se objeví informační proužek s informacemi, jak máte dále postupovat.

4. Nyní je třeba přejít do emailové schránky a kliknout na odkaz v e-mailu.

5. Po kliknutí na odkaz jste přesměrováni do aplikace, kde se vám zobrazí informační okénko s tím, že tuto záložku můžete zavřít a vrátit se do formuláře, odkud jste autorizaci nové adresy vyvolali.

6. Nyní jste zpět na obrazovce jako v kroku 3., klikněte na modré tlačítko "Obnovit" a tím se vám do políčka E-mail odesílatele vloží nově autorizovaná adresa.

Nyní máte novou adresu ve formuláři a nemuseli jste opustit tvorbu seznamu a tím přijít o čas.

Rozesílka kampaně

Pokud se rozhodnete odeslat kampaň a teprve při nastavování rozesílky zjistíte, že nemáte požadovanou adresu ještě přidánu mezi odesílací.
POZOR! Pro rozesílku nelze použít freemailový e-mail. A pokud přidáváte adresu na jiné doméně, než pro kterou máte nastavené DNS záznamy, je třeba nastavit DNS záznamy ještě před rozesílkou, protože jen autorizovat adresu v tom případě nestačí. 

V prvním kroku rozesílky nastavujete její potřebné parametry...

Následně si však všimnete, že v rolovátku (šipka na konci řádku s adresou) není na výběr adresa, kterou chcete pro rozesílku použít.

1. Nemusíte odcházet z e-mailu do záložky "Můj účet", stačí, když kliknete na modré tlačítko "+ Přidat novou adresu odesilatele". Do řádku ji zapište a klikněte prosím na tlačítko "Odeslat potvrzovací e-mail".

2. Pod adresou se vám nyní zobrazí informace, že jsme vám odeslali e-mail s potvrzovacím odkazem do e-mailové schránky a je třeba potvrdit odkaz. Jakmile tak učiníte, vraťte se na tuto stránku a klikněte na tlačítko "Obnovit".

3. Následně se Vám adresa objeví v rolovátku a lze ji použít pro rozesílku.

Nastavení Smart Kampaně

Pokud se rozhodnete vytvořit Smart Kampaň a teprve při jejím nastavování zjistíte, že nemáte požadovanou adresu ještě přidánu mezi odesílací.

1. Vše probíhá zcela identicky jako v předchozích případech, opět použijete tlačítko "+ Přidat novou adresu odesilatele".

2. Do řádku zapište požadovanou adresu a klikněte prosím na tlačítko "Odeslat potvrzovací e-mail".

3. Pod adresou se vám nyní zobrazí informace, že jsme vám odeslali e-mail s potvrzovacím odkazem do e-mailové schránky a je třeba potvrdit odkaz. Jakmile tak učiníte, vraťte se na tuto stránku a klikněte na tlačítko "Obnovit".

4. Následně se Vám adresa objeví v rolovátku a lze ji použít pro rozesílku.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme