Jak na doposílku v případě přechodu ze zkušební do placené verze
Pro otestování aplikace SmartEmailing jste si založili zkušební verzi, ve které si můžete odeslat až 1000 e-mailů.
V trial verzi můžete naimportovat libovolné množství kontaktů, vaše kampaň se odešle na 1000 kontaktů.
Po objednávce tarifu můžete doposlat e-mail na ty kontakty, které e-mail v rámci trialu neobdržely.
PŘI POUŽITÍ AUTOMATIZACE
Při použití Automatizace je vše jednodušší.
Pokud jste odeslali e-mail a neodeslal se na všechny, pouze použijete uzel s podmínkou, zda mu byl odeslán e-mail, a pokud ne, dopošlete.
BEZ POUŽITÍ AUTOMATIZACE
Pokud jste nepoužili Automatizaci, je potřeba postupovat takto:
- přiřadit kampani štítek a následně si vytvořit segment, kdo obdžel e-mail se štítkem (Kontakty a seznamy - Segmenty).
Segment si převeďte na seznam, abyste s tím mohli pracovat v Automatizaci:
Hned teď - je v seznamu 1 - pokud ano - je v seznamu Obdržel kampaň se štítkem (viz převedený segment) - pokud ne - doposlat 2. vlnu.