Práce se štítky

Co to vlastně štítek je a jak s ním pracovat?

Štítek je primárně určen pro snadnou a rychlou kategorizaci a také k vyhledávání. 

Oštítkovat můžete kromě seznamů kontaktů také segmenty, e-mailové kampaně, SmartKampaně a webové formuláře. Pokud již máte několik desítek seznamů, kampaní nebo segmentů a chcete mít vše přehledné, můžete pomocí barvy a popisku vše evidovat pro vaši přehlednost a snadnější práci. Je vhodné pracovat se štítky také v případě, že Smartemailing používáte pro více svých projektů. Pod každým barevně odlišným štítkem můžete přehledně vidět vše, co s ním souvisí.

Obecná správa štítků se provádí v záložce Můj účet > Štítky, kde si následně vytváříte nové štítky, případně editujete již vytvořené.

Ke štítkům se také dostanete zde:

Poté se přesunete na stránku se štítky, kde lze štítek vytvořit (název + barva) a upravit stávající (změnit název, barvu)

Kromě toho lze upravit přiřazení (seznam, segment, webový formulář, kampaň, SmartKampaň)

+ scénáře automatizace (která je nad rámec tarifu)

Smazat štítek lze na konci řádku s daným štítkem

Práce se štítky u seznamu kontaktu, webového formuláře, segmentu, kampaně a SmartKampaně

Přiřazení vytvořeného štítku, případně jeho nové vytvoření, lze také udělat vždy i u konkrétního seznamu kontaktů, webového formuláře, segmentu i e-mailové kampaně v daném řádku pomocí tlačítka Akce > Spravovat štítky. Otevře se vám okno, kde můžete štítek vytvořit nebo jej přejmenovat, změnit barvu, smazat atd.


Přiřazení k seznamu:

Vyberete si seznam, na konci řádku zvolíte tlačítko akce - spravovat štítky

Štítek zvolíte najetím myší na štítek a zvolením výběru "přiřadit štítek", případně 1x kliknout na konkrétní štítek.

Štítek se následně přiřadí k seznamu


Přiřazení štítku ke kampani

Kampaně - > e-maily - zvolit konkrétní kampaň a přiřadit jí štítek


Přiřazení štítku ke SmartKampani

Kampaně > e-maily - zvolit konkrétní kampaň a přiřadit jí štítek a totéž u dalších kampaní v této sérii


Přiřazení štítku k webovému formuláři

Webové wormuláře > webové formuláře


Segmentace dle štítků

Ve funkci segmentace ( Seznamy a kontakty > Segmenty) jsou vytvořena celkem 3 pravidla, na základě kterých si můžete filtrovat kontakty nebo emailové kampaně. Jedná se o tato 3 pravidla:

  • Kontakt je v seznamu se štítkem
  • Odeslána kampaň se štítkem
  • Odeslána Smart kampaň se štítkem


Všechny štítky můžete vidět v sekci Můj účet - štítky nebo když chcete štítek přiřadit (ať už k seznamu, ke kampani, webovému formuláři či automatizačnímu scénáři).

Pokud však štítek bude použit např. k webovému formuláři, ale nebude použit u kampaně, nad kampaněmi tento štítek neuvidíte, i když kliknete na všechny štítky. Jakmile bude přidán alespoň k jedné kampani, již bude viditelný. Znamená to tedy, že počet štítků u jednotlivých kategorií nemusí početně sedět.

V případě dotazů či nejasností nám můžete napsat na podpora@smartemailing.cz, rádi pomůžeme.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme