Práce se štítky

Co to vlastně štítek je a jak s ním pracovat?

Štítek je primárně určen pro snadnou a rychlou kategorizaci a také k vyhledávání. Oštítkovat můžete kromě seznamů kontaktů také segmenty, emailové kampaně a webové formuláře. Pokud již máte několik desítek seznamů, kampaní nebo segmentů a chcete mít vše přehledné, můžete pomocí barvy a popisku vše evidovat pro vaší přehlednost a snadnější práci. Je vhodné pracovat se štítky také v případě, že smartemailing používáte pro více svých projektů, tak pod každým barevně odlišným štítkem můžete přehledně vidět vše, co s ním souvisí.

Obecná správa štítků se provádí v záložce Můj účet > Štítky, kde si následně vytváříte nové štítky, případně editujete již vytvořené.

Práce se štítky u seznamu kontaktu, webového formuláře, segmentu a kampaně

Přiřazení vytvořeného štítku, případně jeho nové vytvoření, lze také udělat vždy i u seznamu kontaktu, webového formuláře, segmentu i emailové kampaně v daném řádku pomocí tlačítka Akce > Spravovat štítky. Otevře se vám okno, kde můžete štítek vytvořit nebo jej přejmenovat, změnit barvu, smazat atd.

Segmentace dle štítků

Ve funkci segmentace ( Seznamy a kontakty > Segmenty) jsou vytvořena celkem 3 pravidla, na základě kterých si můžete filtrovat kontakty nebo emailové kampaně. Jedná se o tato 3 pravidla:

  • Kontakt je v seznamu se štítkem
  • Odeslána kampaň se štítkem
  • Odeslána Smart kampaň se štítkem

V případě dotazů či nejasností nám můžete napsat na podpora@smartemailing.cz, rádi pomůžeme.