Segmentace podle oblastí zájmů

Chcete kontaktům posílat e-maily podle oblastí zájmů? Můžete využít kombinaci vlastních polí + webových formulářů + rozesílky podle vlastních polí, protože budete mít vlastní pole zapsaná v detailu kontaktu a díky tomu se vám bude snáz segmentovat.


Pojďme si krok po kroku ukázat na nějakém konkrétním příkladě. Např. Realitní makléř by kontaktoval klienty podle toho, zda budou nové bydlení financovat v hotovosti / hypotékou nebo kombinací. Abychom si to trochu ztížili, ještě budeme chtít oslovit kontakty podle toho, zda se přišly podívat na dům nebo na byt.


VLASTNÍ POLE

Nejprve je třeba si předpřipravit vlastní pole. Jak na to naleznete v nápovědě Jak vytvořit vlastní pole.

Nejpravděpodobněji využijete typ Checkbox (výběr z více možností) nebo Radio (výběr jedné možnosti). Záleží na tom, zda necháte klienty zvolit více možností nebo jen jednu.

WEBOVÝ FORMULÁŘ

Všechny informace okolo webového formuláře naleznete v této nápovědě: Webové formuláře.

Jdeme se podívat, jak do webového formuláře vložit naše vytvořená vlastní pole.

Následně vyberte námi vytvořená pole:

Pole se přiřadí do webových formulářů:

Pole si můžete označit jako "povinná" k vyplnění. Nejprve klikněte na ozubené kolečko, následně zaškrtněte "povinné pole" a dejte uložit.

Po vyplnění se vlastní pole přiřadí do detailu kontaktu.

Detail konaktu:

(Vlastní pole naleznete úplně na konci stránky v detailu kontaktu).

AUTOMATIZACE:


V automatizaci si nyní ukážeme možnost, jak na to, když budeme chtít rozeslat e-mail buď jedné skupině ze dvou připravaených, nebo v kombinaci dvou polí.


1) 1 pole

V automatizaci k roztřídění využijeme podmínku a v ní vyhledáme jedno z našich polí.

Platí, že - Pole kontaktu - Financování (zvolíme hotovost).


Takto by vypadala rozesílka na e-mail klientům s hotovostí.

Kdybychom chtěli posílat 3 e-maily těmto 3 skupinám, přidali bychom další 2 podmínky, ať máme všechny pod sebou.

V jednom pak bude zaškrtnuta hotovost, ve druhém úvěr a ve třetím kombinace.

Pro každý typ budete mít připraven jeden samostatný e-mail.

V případě, že byste všem třem typům posílali stejný e-mail, doporučuji si ho alespoň označit v názvu uzlu.


Klikněte na žlutý uzel e-mail a ve 4.záložce Název uzlu za předmět doplňte právě slovo Hotovost, Úvěr nebo kombinace.

Důvodem jsou statistiky. Pokud pošlete stejný e-mail na všechny tři skupiny klientů, neuvidíte, jak reagují na stejný e-mail tyto tři typy klientů.

Pokud si je označíte v názvu uzlu jako hotovost, úvěr a kombinace, uvidíte pak oddělené i statistiky.

2) 2 pole


V automatizaci k roztřídění využijeme opět podmínku. Nyní budeme kombinovat jedno z polí financování a jedno z polí druh nemovitosti.


Platí, že - Pole kontaktu - Financování - zvolíme hotovost a zároveň Platí, že - Pole kontaktu - Druh nemovitosti - zvolíme Dům.


Pokud by vám v naší nápovědě cokoli chybělo, dejte nám vědět na e-mail podpora@smartemailing.cz a my rádi cokoli doplníme.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme