11 - jak vytvořit každou další kampaň?

Doporučujeme z první kampaně vytvořit šablonu: JAK SI VYTVOŘIT SVŮJ PRVNÍ E-MAIL, ze které následně vycházejte pro každou další rozesílku.

Vycházet ze šablony má hned 2 důvody:

1) zjednodušíte si práci (nemusíte každou kampaň tvořit od začátku)

2) eliminujete možnost nevalidního zobrazení kampaně

Nejprve je třeba si kampaň vytvořit. Doporučujeme nastylovat všechny prvky, které byste mohli využívat. Takové kampani se říká tzv. master šablona. Z této master šablony si pak můžete v případě potřeby vytvořit další dílčí šablony. 

Např: Vytvoříte si jednu kampaň, která bude ve Vašem designu, barvách, logem, se všemi potřebnými prvky. 

Tu si uložíte jako šablonu přes tlačítko akce - Vytvořit z této kampaně šablonu.

Následně z ní zkopírujete další šablonu přes tlačítko Akce - Kopírovat a upravit, kterou budete používat např. pro rozesílku newsletterů. Ponecháte potřebné prvky a ostatní odstraníte. 

Z původní master šablony vytvoříte další kopii, která bude mít např. bannery s produkty a ostatní prvky opět smažete. Takto budete pokračovat, dokud nebudete mít v šablonách potřebné množstí šablon, které budete používat pro rozesílku.

Pokud byste si přáli, rádi Vám vytvoříme takovou master šablonu přímo na míru dle Vašich požadavků. V případě zájmu nám napište na podpora@smartemailing.cz.

Při každé další rozesílce se přesuňte do sekce Kampaně - E-mailové šablony: ŠABLONY, následně u konkrétní šablony klikněte na tlačítko "Vytvořit e-mail ze šablony" na konci řádku. E-mail se Vám ze šablony vytvoří a zařadí se mezi ostatní e-maily k odeslání. Ten si podle potřeby upravte do finálního výsledku.

Níže pár doporučení pro eliminování chybovosti:

V ideálním případě vytvářejte textové bloky přímo v editoru. Pokud však potřebujete text odněkud zkopírovat, vždy jej v editoru vkládejte odformátovaný.


Každý neodformátovaný text, který se jinde zkopíruje a vloží do editoru, na sebe totiž jinak nabalí okolo textu neviditelný kód, který tam nepatří a výsledný vzhled kampaně může rozbít. Následně si teprve text upravujte dle potřeby. 

Rozhodně však doporučujeme vkládání odformátovaného textu.

Finální kampaň si vždy otestujte před ostrou rozesílkou na Váš testovací seznam, zkontrolujte vzhled na desktopu i v mobilu. Jedině takovýmto ostrým testem přijdete na případné nevalidní zobrazení e-mailové kampaně.

V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Váš tým podpory 

podpora@smartemailing.cz

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme