Ruční přidání kontaktu na Blacklist
Pokud řešíte problém se zákazníkem, který zapomněl, kdy vám dal souhlas se zasíláním obchodního sdělení a začal vám urputně psát, že si nepřeje další email, jinak vás nahlásí, můžete jeho adresu dát na tzv. Blacklist.
Blacklist slouží k plošné blokaci některého z kontaktů, aby mu nebyl doručen žádný další email nyní, ani v budoucnosti. Jedná se tedy o seznam kontaktů, na které nemá být teď, ani v budoucnu, odeslán žádný email, a to všemi způsoby.
Pokud je kontakt na Blacklistu, nebude mu doručena žádná Kampaň ani Smartkampaň, i kdyby byl ve všech seznamech aktivní a potvrzený.
Kontakty do Blacklistu přidáte několika způsoby:
- import seznamu kontaktů na Blacklist
- ruční vkládání
- editace kontaktu a jeho přidání na Blacklist
- hromadné označení kontaktů a jejich přesun na Blacklist
Přehled kontaktů na Blacklistu naleznete v nabídce Kontakty a seznamy - Blacklist
Kontakty z Blacklistu máte možnost i odebrat - pro případ, že by si někdo v budoucnu rozmyslel své rozhodnutí a chtěl od vás znovu získávat emaily.
U kontaktu, který chcete z Blacklistu odebrat kliknete na ikonu Detail a na následující stránce zaškrtnete ikonu vpravo nahoře: Tento kontakt je na Blacklistu. Klikněte zde pro jeho odstranění.