Ruční přidání kontaktu na Blacklist

Pokud řešíte problém se zákazníkem, který zapomněl, kdy vám dal souhlas se zasíláním obchodního sdělení a začal vám urputně psát, že si nepřeje další email, jinak vás nahlásí, můžete jeho adresu dát na tzv. Blacklist.

Blacklist slouží k plošné blokaci některého z kontaktů, aby mu nebyl doručen žádný další email nyní, ani v budoucnosti. Jedná se tedy o seznam kontaktů, na které nemá být teď, ani v budoucnu, odeslán žádný email, a to všemi způsoby.

Pokud je kontakt na Blacklistu, nebude mu doručena žádná Kampaň ani Smartkampaň, i kdyby byl ve všech seznamech aktivní a potvrzený. 

Kontakty do Blacklistu přidáte několika způsoby:

  1. import seznamu kontaktů na Blacklist
  2. ruční vkládání
  3. editace kontaktu a jeho přidání na Blacklist
  4. hromadné označení kontaktů a jejich přesun na Blacklist

Přehled kontaktů na Blacklistu naleznete v nabídce  Kontakty a seznamy - Blacklist 

Kontakty z Blacklistu máte možnost i odebrat - pro případ, že by si někdo v budoucnu rozmyslel své rozhodnutí a chtěl od vás znovu získávat emaily.

U kontaktu, který chcete z Blacklistu odebrat kliknete na ikonu  Detail a na následující stránce zaškrtnete ikonu vpravo nahoře: Tento kontakt je na Blacklistu. Klikněte zde pro jeho odstranění.