4. Odeslání emailové kampaně

Video návod - Jak odeslat svůj vytvořený email?

Textová nápověda

Jděte do  záložky KAMPANĚ a podzáložky EMAILY a klikněte na položku VYTVOŘIT NOVÝ EMAIL

Doporučuji použít  záložku SMART EDITOR. Klikněte na položku POUŽÍT SMART EDITOR a objeví  se Vám seznam předvyplněných šablon, které si můžete různě upravit.

Použijte např. šablonu Coffee. Zadejte si název kampaně, předmět emailu a poté si upravíte samotný email. Šablona je členitá, má více bloků, které si můžete přidávat, odebírat nebo upravovat.  Blok můžete upravit tak, že kliknete do bloku a objeví se Vám modrá lišta, která nabízí možnosti úpravy např. pomocí šipek posunete, pomocí koše blok smažete. 

Můžete si upravit např. odkazy na sociální sítě. Pokud kliknete na „F“ jako Facebook, uvidíte tabulku, kde kliknete do na „tužku“ v položce „odkaz“ a přidáte si odkaz na Vaši Facebook stránku. 

Pokud máte email vytvořený, máte na výběr  tyto akce:

  • email uložit a pokračovat v editaci
  • email uložit a odejít
  • email uložit a ihned odeslat

Nyní se podíváme, jak email odeslat.

Pokud máte email připravený k odeslání, klikněte na tlačítko ULOŽIT A ODESLAT.  Před odeslání emailu klientům, si email pošlete nejprve na TESTOVACÍ SEZNAM, abyste viděli, jak vypadá email, který zašlete klientům.  Zkontrolujte si v emailu všechny odkazy a zda jsou funkční. 

Zadejte jméno odesilatele, email odesílatele a adresu pro odpovědi.  Zvolte si čas odeslání. Klikněte na tlačítko POKRAČOVAT NA FINÁLNÍ POTVRZENÍ. Zkontrolujte si všechny náležitosti emailu a pokud jsou v pořádku,  klikněte na tlačítko SCHVÁLIT PLÁNOVANÉ ODESLÁNÍ.