Základní nastavení účtu

Mezi základní nastavení účtu patří ověření adresy odesílatele, editace odhlašovací patičky, osobní nastavení a API klíče.

Jděte do hlavního menu do záložky MŮJ ÚČET.

1) Klikněte na první záložku OBECNÉ NASTAVENÍ, kde si nastavte jazyk aplikace (ČJ, AJ). Následně pak vyplňte fakturační údaje.

A potvrďte, prosím:

2) Pokud si chcete změnit heslo, tak klikněte na další podzáložku ZMĚNIT HESLO K ÚČTU.

3) Pokud nejste na Váš účet sami, doporučuji dát dalšímu uživateli vlastní přístup. Můžete mu nastavit odlišné přístupy, nežli máte Vy. 

4) Proč je vhodné mít odlišné přístupy pro různé uživatele? Je vidět, jakou operaci který přístup provedl. Můj účet/Obecné nastavení/Dění pod účtem. 

Další důležitá záložka v menu Můj účet je NASTAVENÍ ROZESÍLKY.

1) V podzáložce SPRÁVA ODESÍLACÍCH ADRES klikněte na PŘIDAT NOVOU E-MAILOVOU ADRESU ODESÍLATELE a napište zde e-mailovou adresu, ze které chcete odesílat Vaše e-maily a klikněte na ODESLAT POTVRZOVACÍ E-MAIL

Poté se Vám zobrazí upozornění, že jsme Vám odeslali potvrzovací email. Jděte tedy do své emailové schránky, najděte si potvrzovací email, otevřete ho a potvrďte emailovou adresu. 

Ve SmartEmailingu se Vám následně zobrazí informace, že Vaše e-mailová adresa byla autorizována a  můžete ji již používat jako odesílatel ve SmartEmailingu. Tímto způsobem si můžete vytvořit více, dá se říci neomezeně, e-mailových adres, ze kterých budete chtít odesílat Vaše e-maily.

Dokud adresa nebude ověřená, uvidíte vedle ní křížek v červeném kolečku, jakmile bude ověřená (tedy potvrzen proklik v e-mailové schránce, objeví se vedle něj fafka v zeleném kolečku a půjde Vám nastavit jako odesilací adresa.

2) Další podzáložkou je ZÁKLADNÍ PATIČKA E-MAILU

Tuto patičku můžete nechat tak, jak jsme ji pro Vás vytvořili. Ze zákona je dané, že musíte mít v patičce e-mailu možnost odhlásit se z odběru Vašich e-mailů. 

Pokud chcete, můžete si vytvořit i vlastní patičku e-mailu a to kliknutím na podzáložku VLASTNÍ PATIČKA E-MAILU.

Vše si můžete upravit, jen obsah "chlupatých závorek" a odhlašovací odkaz musí zůstat.

Další záložka v menu Můj účet je API KLÍČE. API klíče slouží  k propojení a komunikaci s jinými aplikacemi. Slouží např. k propojení s webem, fakturačním systémem atd.

Poslední záložka v menu Můj účet je OSOBNÍ NASTAVENÍ. Zde si můžete nastavit, jaké chcete, aby se zobrazovalo VÝCHOZÍ JMÉNO ODESILATELE Vašich e-mailů. Také si můžete vybrat, jaký bude VÝCHOZÍ E-MAIL ODESILATELE.  Pokud chcete mít více odesílatelů a měnit si je podle situace a příležitosti, tak klikněte na  PŘIDAT NOVOU ADRESU ODESÍLATELE  a potvrďte link, který vám přijde do e-mailu. E-mail odesilatele musí být doménový (nikoli freemailový Seznam, Gmail, Email, Centrum atd.)

Dále si můžete zvolit, jaký bude VÝCHOZÍ E-MAIL PRO ODPOVĚD tzn. když Vám někdo odpoví, tak na jaký e-mail Vám má přijít odpověď. E-mail příjemce musí být doménový (nikoli freemailový Seznam, Gmail, Email, Centrum atd.). Ideálně na stejné doméně jako e-mail odesilatele. Tedy, pokud je e-mail odesilatele např. info@emailovabohyne.cz, může být e-mail pro příjem e-mailů misa@emailovabohyne.cz. Může být i jiný doménový e-mail, ale již jsou snižovány body doručitelnosti.

Můžete také sledovat odkazy v kampaních v  GOOGLE ANALYTICS.

Doporučuji před tím, než pošlete ostrou kampaň na všechny kontakty, si kampaň nejdřív poslat ostou rozesílkou na Váš jeden e-mail, který vložíte do seznamu. Alespoň uvidíte, jak Vaši kampaň obdrží konečný příjemce (tuto variantu posílejte místo náhledu).

Pokud máte vše doplněné, klikněte na ULOŽIT OSOBNÍ NASTAVENÍ.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme