Segmentace dle statistiky seznamu kontaktů

Přidali jsme novou možnost segmentace dle statistiky seznamu kontaktů.

Nové pravidlo vám dává možnost vybírat kontakty, které dle míry klikání, nebo otevírání kampaní spadají do kategorií statistiky seznamů.

Kategorie statistiky seznamů jsou následující:

  • A+ - kontakty, které otevřeli (klikli na) 100%
  • A - kontakty, které otevřeli (klikli na) 80% - 99%
  • B - kontakty, které otevřeli (klikli na) 40% - 79%
  • C - kontakty, které otevřeli (klikli na) 1% - 40%
  • D - kontakty, které otevřeli (klikli na) 0%
  • E - kontakty, které jsou odhlášené
  • F - kontakty, které jsou vrácené

Popisek jednotlivých kategorií naleznete i na stránce se statistikou seznamu kontaktů.

Vlastní pravidla poté jsou dostupná při tvorbě / editace segmentu viz. Obrázek č.1

Pokud máme vybrané pravidlo pro segmentaci dle skóre, musíme vybrat,nad kterým seznamem chceme pracovat a jakou kategorii vybrat, viz Obrázek č.2

Tímto je nastavení segmentu hotové a můžeme jej využít pro naše potřeby.