Integrace se Zenamu - rezervační systém

Zenamu je flexibilní rezervační systém pro skupinové lekce, kurzy a workshopy.

Tento rezervační systém má rezervace i platby online. Více informací o tomto rezervačním systému si můžete přečíst na webu Zenamu.

Zároveň se se vám kontakty díky integraci rovnou přenesou do SmartEmailingu. Do rezervačního systému se následně přihlásíte ZDE.

Kontakty můžete posílat přímo do SmartEmailingu a  těm klientům, kteří jsou přihlášeni na některou vaši lekci, kurz nebo workshop, můžete zasílat marketingové e-maily.


Je potřeba mít účet Zenamu a zároveň účet ve SmartEmailingu: založení Zenamu, založení SmartEmailigu.


Propojení:


V Zenamu je přímé napojení na SmartEmailing. Není tedy třeba žádné další aplikace třetích stran.

Ve SmartEmailingu (Můj účet - API klíče) si vygenerujete API klíč a následně jej vložíte do Zenamu. Je vidět pouze jednou, proto jej při vygenerování ihned zkopírujte a otevřete si Zenamu, kam jej vložte. Po opuštění stránky se zašifruje.



Do administrace Zenamu potřebujete vložit e-mailovou adresu, na kterou máte vytvořen účet ve SmartEmailingu, a API klíč.


  1. Kliknete na svůj účet (název)

  1. V administraci Zenamu klikněte na Seznam klientů

  1. Nad tabulkou s přehledem klientů zvolte možnost Integrace s nástroji pro e-mail marketing

  1. V buňce SmartEmailing klikněte dole na tlačítko Nastavit

  1. Vložte uživatelské jméno (shodné s loginem ve SmartEmailingu) a API klíč, který jste si jednorázově vygenerovali.

Po vyplnění a kliknutí na tlačítko Uložit je integrace dokončena a ve vašem SmartEmailing účtu je vytvořen nový seznam kontaktů s názvem Zenamu.

Jakmile se kontakt přihlašuje k rezervaci,

musí se zároveň zadat e-mail:

A přesně zde, se zaškrtávají newslettery, zda chtějí nebo nechtějí dostávat (předposlední sloupeček).

Na tyto kontakty můžete použít welcome scénář, případně můžete tyto kontakty použít spolu s ostatními v rámci marketingové rozesílky.


Do SmartEmailingu se ukládá e-mail, jméno, příjmení a telefon (pokud je vyplněn). V případě, že máte v tabulce s přehledem povolen souhlas se zasíláním e-mailů, přenese se souhlas i do SmartEmailingu. Pokud souhlas v Zenamu nemáte, jsou ve SmartEmailingu uloženi s příznakem, že nesouhlasí se zasíláním newsletterů.


Pokud se kontakt z vaší rozesílky newsletteru odhlásí (klikne na "odhlásit z odběru"), změna se propíše i zpět do Zenamu.


Tedy, pokud kontakt nesouhlasí se zasíláním obchodních sdělení, zůstane v seznamu jako "odhlášený". Pokud souhlas dal, je v seznamu ve stavu "potvrzený".


Dokonce je možné změnit souhlas, pokud klient nechce e-mailová sdělení dostávat (do SmartEmailingu se propíše jako odhlášený), pokud by naopak klikl, že chce, změní se ve SmartEmailingu, do stavu potvrzený.


Nápovědu pro integraci Zenamu - SmartEmailing naleznete také na stránkách Zenamu ZDE.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme