Akce "Odeslat Viber"
Akce "Odeslat Viber"
Aplikace SmartEmailing ve verzi PRO vám umožňuje oslovit zákazníky pomocí komunikační aplikace Viber. Výhodou je, že Viber zpráva může, na rozdíl od SMSky, obsahovat i interaktivní prvky jako call-to-action tlačítko. Přínos Viber zpráv lze navíc měřit - po rozeslání Viber kampaně se dozvíte statistiky jako počty otevření, prokliků nebo odhlášení.
Viber zprávy dělíme na 3 typy:
Uvítací zpráva slouží pro první oslovení vašich kontaktů prostřednictvím Viberu. Tímto typem můžete dát svým kontaktům najevo, že jste v platformě Viber aktivní. Pozor, tato zpráva nesmí obsahovat obchodní sdělení.
Druhým typem jsou transakční zprávy, které slouží pro komunikaci typu potvrzení objednávky, výzvu k vyzvednutí objednávky a podobně. Ani tento typ komunikace nesmí obsahovat marketingové sdělení.
Do třetice, promo zprávy, jsou určené právě pro obchodní sdělení.
V další sekci si můžete vybrat již existující Viber zprávu, nebo vytvořit novou. Nebyl by to SmartEmailing, abychom neuměli něco opravdu chytrého. Takovou přidanou hodnotou je, že i v textu Viber zpráv lze používat dynamická pole kontaktu a šablonové scripty (například oslovení nebo název objednaného produktu z objednávky). V další části lze ještě nastavit call-to-action tlačítko - jeho text a odkaz.
Pro úspěšný start vašich Viber kampaní je potřeba mít nastavenou identitu odesílatele, což je jméno, které se zobrazí vašim kontaktů při přijetí zprávy, a mít založený Viber účet.