Akce "Odeslat Viber"

Akce "Odeslat Viber"

Aplikace SmartEmailing vám umožňuje oslovit zákazníky pomocí komunikační aplikace Viber. Výhodou je, že Viber zpráva může, na rozdíl od SMSky, obsahovat i interaktivní prvky jako call-to-action tlačítko. Přínos Viber zpráv lze navíc měřit - po rozeslání Viber kampaně se dozvíte statistiky jako počty otevření, prokliků nebo odhlášení.


Viber zprávy dělíme na 3 typy:


Uvítací zpráva slouží pro první oslovení vašich kontaktů prostřednictvím Viberu. Tímto typem můžete dát svým kontaktům najevo, že jste v platformě Viber aktivní. Pozor, tato zpráva nesmí obsahovat obchodní sdělení. Welcome zpráva je uvítání v novém komunikačním kanálu s krátkým představením typu zpráv, které pomocí Viber zamýšlíte příjemcům posílat. Příjemce má tak příležitost vás zablokovat, pokud od vás nechce přijímat zprávy přes tento komunikační kanál.


Druhým typem jsou transakční zprávy, které slouží pro komunikaci typu potvrzení objednávky, výzvu k vyzvednutí objednávky a podobně. Ani tento typ komunikace nesmí obsahovat marketingové sdělení.

Transakční zpráva je typická zpráva z ecommerce (přijetí/odeslání objednávky atd., příp. cokoliv obdobného, co neobsahuje promo).


Do třetice, promo zprávy, jsou určené právě pro obchodní sdělení (neboli marketingové zprávy). 

Důležité je vědět, že nejprve je třeba poslat buď transakční nebo welcome zprávu a následně teprve zprávy s marketingovým obsahem.


V další sekci si můžete vybrat již existující Viber zprávu, nebo vytvořit novou. Nebyl by to SmartEmailing, abychom neuměli něco opravdu chytrého. Takovou přidanou hodnotou je, že i v textu Viber zpráv lze používat dynamická pole kontaktu a šablonové scripty (například oslovení nebo název objednaného produktu z objednávky). V další části lze ještě nastavit call-to-action tlačítko - jeho text a odkaz.


Pro úspěšný start vašich Viber kampaní je potřeba mít nastavenou identitu odesílatele, což je jméno, které se zobrazí vašim kontaktů při přijetí zprávy, a mít založený Viber účet.


Viber velmi striktně kontroluje, jaké subjekty mají přístup k Viber for Business službám. Každý odesilatel musí mít u Viberu schválený svůj vlastní profil.


Další, co je třeba dodržovat, je miminální plnění pro 1 účet. Pro více informací kontaktujte podporu SmartEmailingu - podpora@smartemailing.cz.

Informace vám doplníme, bude vám zaslán formulář k vyplnění s následnou registrací u Viberu.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme