Akce "FB audience"
Akce "FB audience"
Upozornění: Pro úspěšné vytvoření integrace s Facebook audience, která je zmíněna ve videu, je potřeba provést verifikaci (business verification) na straně Facebooku. Pomocí ní uživatel "business.facebook" dokládá, že je to opravdu on, kdo ji provádí (ověřením telefonního čísla, karty a případně i firmy). Bez této verifikace integrace nefunguje a je tedy nezbytné ji správně dokončit.
Platnost vygenerovaného tokenu je 365 dní. Po této době je potřeba vygenerovat token nový.
SmartEmailing není jen účinným nástrojem pro e-mailingovou automatizaci, ale díky svému širokému přesahu vám otevře dveře k propracované multikanálové komunikaci. Uživatelé aplikace SmartEmailing mají možnost využít takzvaný FB audience node. Pomocí tohoto uzlu lze synchronizovat kontakty do facebookového publika a zacílit na ně facebookovou reklamu.
Pro zprovoznění této služby je nejprve nutné nastavit datovou integraci. V levém menu aplikace SmartEmailing klikněte na “Můj účet” a zvolte “integrace”. Klikněte na aktivování nové integrace, vyberte možnost Facebook audience a vyplňte nezbytná pole. Veškeré hodnoty najdete ve svém Facebook byznys manageru.
Po aktivování integrace se můžete přesunout zpět do automatizačního editoru. Otevřete uzel Facebook audience a zvolte vytvořenou integraci, která se vám nově načte do příslušné roletky.
Jakmile spustíte scénář obsahující takto nastavený facebook audience node, začnou se kontakty synchronizovat do příslušné audience ve vašem Facebook reklamním účtu. Mějte na paměti, že publikum musí obsahovat minimálně 1000 kontaktů. Pokud jich bude méně, Facebook reklamu nebude možné spustit - takové je pravidlo Facebooku.
V business managerovi, v části Okruhy uživatelů, je potřeba vždy potvrdit klikem nový okruh. Poté půjde i ve SmartEmailingu v nodu FB audience vytvořit nový okruh. Ujistěte se proto, že máte tento okruh potvrzen.
Oslovování e-mailových kontaktů pomocí facebook audience může mít několik využití. Lze tak oslovit vaše angažované kontakty s nadstandardní nabídkou určenou jen pro ně, nebo naopak přivést na web kontakty, které jsou v rámci vašeho e-mailingu méně aktivní. Vše záleží na tom, jaké kontakty si v automatizačním scénáři pomocí podmínek vyfiltrujete.
Tak ať vám to skvěle facebookuje!