Vložení dynamického Heureka certifikátu

Zpětná vazba, tedy hodnocení zákazníků je pro e-shopy v komunikaci se zákazníky důležitým krokem. Máte-li svůj e-shop registrovaný v programu Heureka - ověřeno zákazníky a máte se čím chlubit, rozhodně zařaďte tuto informaci také do svého newsletteru. 

Heureka certifikát neboli pečeť se mění dle aktuálního hodnocení, získat ji můžete zdarma po registraci v programu a po nasbírání několika hodnocení. Abyste nemuseli ve svých automatizovaných kampaní měnit obrázky podle toho, jak se zrovna zákazníci vyspí, připravili jsme pro vás možnost vložit si tento prvek jako dynamický. Při každé nové rozesílce se tak propíše aktuální hodnocení.

Co je to služba ověřeno zákazníky

Každý e‑shop, který je na Heurece, se může nechat ohodnotit svými zákazníky. Vždy, když v takovém e‑shopu zákazník nakoupí, přijde mu krátký dotazník, kde jej poprosí o zhodnocení spokojenosti s nákupem. Pokud větší množství zákazníků řekne, že nakupování v daném obchodě je v pořádku, dostane obchod certifikát Ověřeno zákazníky.

Více informací o službě naleznete ZDE

Kde hledat certifikát svého e-shopu 

Přihlaste se do Heureka administrace e-shopu. V levém sloupci po rozbalení záložky Ověřeno zákazníky najdete Nastavení a data z dotazníků. 

V tomto odkazu si můžete rozbalit přehled dostupných ikon certifikátu. Vybírat můžete ze všech obrázkových pečetí. Javacript uplatnit v případě e-mailové komunikace není možné. Vybírejte proto pouze statické ikony nikoli vysouvací okna.

Jak vložit Heureka pečeť do kampaně

U vybraného certifikátu si zkopírujte celý kód ikony. Do těla e-mailu vložte prvek obrázku a ve správci souborů, tedy pod tlačítkem změnit obrázek vyberte záložku Heureka pečeť. Do textového pole vložte celý kód ikony z Heureky. Po stisknutí tlačítka načíst se provede kontrola a zobrazí se dostupná varianta hodnocení. 

Nyní se obrázek ve vaší rozesílce bude vždy při odeslání e-mailu aktualizovat dle dostupného hodnocení v čase rozesílky. Velikost a odsazení pečetě pak upravte jako u běžného obrázku pomocí ovládacích prvků editoru vpravo.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme