Jak použít slevové kupony?

Video návod na vytvoření slevových kuponů a jejich použití v e-mailu:

Jak vložit do kampaně slevové kupony pomocí Magic editoru naleznete ZDE.

Funkci slevové kupóny najdete v aplikaci pod Kampaně -> Slevové kupony.

Pro přidání nového zásobníku kuponů, klikněte na + Přidat nové slevové kupony.

Vytvoříte si nový zásobník slevových kuponů, ve kterém budete sdružovat slevové kupony stejné kategorie - např. v rámci jedné kampaně. 

Ve vašem e-shopu si vygenerujte slevové kódy. Ty pak vložíte na jednotlivé řádky - tzn. každý jednotlivý kód bude mít svůj vlastní řádek. Kód může mít i více slov, stačí je mít v jednom řádku.  Jen je potřeba dodržet maximální počet znaků 50 na jeden kód. 

Jakmile máte vaše kódy vložené, klikněte na “Importovat kupony”. V přehledu uvidíte svůj zásobník spolu s kupony. Později si zde můžete zkontrolovat, kolik z nich je již rezervováno.

Jak slevové kupony použít v kampani? Co k tomu potřebuji?

Je to velmi jednoduché. Stačí si založit jakoukoliv kampaň v záložce Kampaně. 

V otevřeném e-mailu použijete funkci vlastní pole.

Zde uvidíte pole Slevové kupony. Vy si vyberete připravený zásobník (viz níže příklad “Zásobník 1”) a ten vložíte. 

Jakmile máte kampaň připravenou, můžete odeslat. Každému vašemu zákazníkovi přijde jeho unikátní slevový kód.

Přiřazené slevové kupony najdete v detailu kontaktů.

Stačí si otevřít seznam kontaktů a najít kontakt, na který jste odeslali kampaň se slevovým kuponem. Přibyla zde nová záložka Slevové kupony. V záložce se vám objeví název zásobníku, konkrétně použitý kód a datum, kdy byl kód vašemu kontaktu přiřazen. 


Jak vložit slevové kupony v Magic editoru?

V rámci Magic editoru vkládáte slevové kupony do kampaně velice podobně, jako je tomu ve Smart editoru. Konkrétně pomocí odkazu "Merge tag", který naleznete na nástrojové liště pro úpravu textu.

Dostupné zásobníky slevových kuponů pak naleznete v části "Slevové kupóny".

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme