Vlastní pole v URL odkazu

Máte v úmyslu napsat svým obchodním partnerům a chcete, aby každý z nich měl v e-mailu i svou unikátní webovou adresu, kterou jste mu přidělili? Jde to udělat i automaticky.

V tomto návodu se na to podíváme, není to nic složitého. Návod se vám mimo jiné hodí pro zasílání e-mailů vašim partnerům z provizního programu AffilBox.

Co budeme potřebovat jako přípravu

Založte si vlastní pole, které v sobě bude obsahovat danou proměnnou. Návod, jak vytvořit vlastní pole naleznete ZDE. Jakmile tento krok máte hotový, naplňte tato pole daty, a to buď ručně - jedno po druhém, nebo hromadně importem přes aktualizaci kontaktů. Pokud totiž data u kontaktu nebudou, nemá se co zobrazovat.

Nyní stačí vložit vlastní pole do odkazu. To nelze udělat přímo, takže si ukážeme jak na to.

Otevřete editor kampaně a kamkoliv do textu zprávy vložte vlastní pole (tento krok provedete tak, že kliknete do pole s textem). Zobrazí se panel nástrojů, kde zvolíte ikonku dle obrázku níže. Následně budete mít k dispozici, jak systémové vlastní pole, tak i vlastní pole (vytvořené). Tím se do kampaně vloží proměnná, která začíná a končí {{  }} (dvojitou složenou závorkou), např.  {{cf_15}}.

Tento kousek textu zařídí, že se při rozesílce přiřadí data na základě e-mailové adresy vašeho partnera, na kterou budete e-mail posílat.

Tuto část kódu je třeba vložit do odkazu. Tj. máte-li odkaz  www.smartemailing.cz a chcete přidávat do URL nějaký parametr, upravíte odkaz na www.smartemailing.cz/{{cf_15}}

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme