Vlastní pole v URL odkazu

Máte v úmyslu napsat svým obchodním partnerům a chcete, aby každý z nich měl v emailu i svou unikátní webovou adresu, kterou jste mu přidělili? Jde to udělat i automaticky.

V tomto návodu se na to podíváme, není to ni složitého. Návod se vám mimo jiné hodí pro zasílání emailů vašim partnerům z provizního programu AffilBox.

Co budeme potřebovat jako přípravu

Založte si  vlastní pole, které v sobě bude obsahovat danou proměnnou. Návod, jak založit vlastní pole naleznete  ZDE. Jakmile tento krok máte hotový, naplňte tato pole daty, a to buď ručně - jedno po druhém, nebo hromadně importem přes aktualizaci kontaktů. Pokud totiž data u kontaktu nebudou, nemá se co zobrazovat.

Nyní stačí vložit vlastní pole do odkazu. To nelze udělat přímo, takže si ukážeme jak na to.

Otevřete editor kampaně a kamkoliv do textu zprávy vložte vlastní pole (tento krok provedete tak, že kliknete na tlačítko Vložit vlastní pole na pravé straně od editoru a vyberete dole jedno z vámi vytvořených polí). Tím se do kampaně vloží proměnná, která začíná a končí {{  }} (dvojitou složenou závorkou), např. {{cf_15}}.

Vlastní pole v odkazu

Tento kousek textu zařídí, že se při rozesílce přiřadí data na základě emailové adresy vašeho partnera, na kterou budete email posílat.

Tuto část kódu je třeba vložit do odkazu. Tj. máte-li odkaz  www.smartemailing.cz a chcete přidávat do URL nějaký parametr, upravíte odkaz na www.smartemailing.cz/{{cf_15}}

Tak se odkaz upraví a každý klient bude mít svůj unikátní.