Vlastní pole v URL odkazu
Máte v úmyslu napsat svým obchodním partnerům a chcete, aby každý z nich měl v e-mailu i svou unikátní webovou adresu, kterou jste mu přidělili? Jde to udělat i automaticky.
V tomto návodu se na to podíváme, není to nic složitého. Návod se vám mimo jiné hodí pro zasílání e-mailů vašim partnerům z provizního programu AffilBox.
Co budeme potřebovat jako přípravu
Založte si vlastní pole, které v sobě bude obsahovat danou proměnnou. Návod, jak vytvořit vlastní pole naleznete ZDE. Jakmile tento krok máte hotový, naplňte tato pole daty, a to buď ručně - jedno po druhém, nebo hromadně importem přes aktualizaci kontaktů. Pokud totiž data u kontaktu nebudou, nemá se co zobrazovat.
Nyní stačí vložit vlastní pole do odkazu. To nelze udělat přímo, takže si ukážeme jak na to.
Otevřete editor kampaně a kamkoliv do textu zprávy vložte vlastní pole (tento krok provedete tak, že kliknete do pole s textem). Zobrazí se panel nástrojů, kde zvolíte ikonku dle obrázku níže. Následně budete mít k dispozici, jak systémové vlastní pole, tak i vlastní pole (vytvořené). Tím se do kampaně vloží proměnná, která začíná a končí {{ }} (dvojitou složenou závorkou), např. {{cf_15}}.
Tento kousek textu zařídí, že se při rozesílce přiřadí data na základě e-mailové adresy vašeho partnera, na kterou budete e-mail posílat.
Tuto část kódu je třeba vložit do odkazu. Tj. máte-li odkaz www.smartemailing.cz a chcete přidávat do URL nějaký parametr, upravíte odkaz na www.smartemailing.cz/{{cf_15}}