Preheader

Preheader (hlavička, záhlaví) se nachází v horní části šablon a v e-mailové schránce jej naleznete hned vedle předmětu e-mailu. Na obrázku níže jej vidíte v červeném rámečku, v zeleném pak zobrazení předmětu e-mailu.

Jedná se o důležitou (a často podceňovanou) část každého e-mailu, protože výstižný a poutavý Preheader často rozhoduje o tom, zda si příjemce vůbec doručený e-mail otevře.

Proč Preheader používat

  1. Rozvádí a doplňuje předmět e-mailu, čímž pomáhá příjemci se lépe orientovat v záplavě jiných zpráv.
  2. Můžete díky němu shrnout obsah Vašeho newsletteru a tím zvýšit zájem o jeho otevření.
  3. Můžete v něm vyzdvihnout svou konkurenční výhodu (například dopravné zdarma) nebo rovnou vyzvat zákazníka k akci.
  4. Zvyšuje důvěryhodnost - zvláště pokud do něj vložíte oslovení.
  5. Působí profesionálněji, než například odkaz na online verzi (zobrazit e-mail v prohlížeči) či prázdné pole.

Přečtěte si také článek na našem blogu.

Jak Preheader nastavit

Preheader je k dispozici ve Smart šablonách. V kampani si jej nastavíte úplně nahoře (obrázek vlevo), stačí text jednoduše přepsat a kampaň uložit. Pokud jste již tento prvek ve své kampani odstranili, naleznete jej v černém rámečku vpravo, úplně nahoře (obrázek vpravo), stačí jej přetáhnut myší do úvodu e-mailu. Preheader se nijak nestylujte.

Pomohla Vám tato odpověď? Děkujeme! Chcete-li cokoliv dodat, napište nám prosím na podpora@smartemailing.cz. Děkujeme! Zaznamenali jsme potíže s odesláním. Zkuste to prosím znovu. Děkujeme